Regen maakt het morgen wel leuker. Max kwam er gewoon niet bij vandaag. Perez was goed hoor, die zat er bovenop vandaag, helaas voor zijn misser. Dat wordt een leiding kampioenschaps wissel morgen
Regennnn Denk indd dat Leclerc weer de leiding gaat nemen na vandaag, als er geen gekke dingen gebeuren. Maar dat weet je nooit met dit circuit.
Hij heeft het nog nooit uitgereden dus wie weet vandaag ook niet. (Nee hoor, ik gun Leclerc wel dat hij het uitrijd. )
Het is in Monaco gelukkig minder koud dan toen in Spa. Ik had het te doen met al die zeiknatte verkleumde mensen.
Pfffff. Dit is wel erg jammer. We zijn er nog niet maar ik had toch wel gehoopt op pole/1e plek. Afgelopen races steeds net niet.
Best sneu indd, maar zo verdient voor Perez! Tóch nog een leuke race. De Alonso trein vond ik ook wel komisch
Lekker voor Checo. Zo wat zuur voor Leclerc, terecht dat ie boos was. Die Alonso dan, die reed daar wel prima, LOL. En dat ze in 1e instantie niet tegen Hamilton wouden zeggen dat ze 30 seconden achter lagen, pijnlijk....
Bah bah Ferrari is weer lekker bezig… ze hadden een gunfactor maar om nu protest aan te tekenen tegen redbull… sportiviteit is ver te zoeken daar. Lijkt wel Mercedes #kots smiley Proberen ze nu hun eigen strategische fouten zo weg te poetsen… jakkes. https://racingnews365.nl/breaking-hornerferrari-heeft-protest-ingediend-tegen-verstappen