Gaaf voor Checo Toch jammer van Verstappen. En misschien ook nog straf Hij lijkt er niet zo in te zitten als vorig seizoen
Geweldig van Checo!! Maar Max had totaal geen grip op die nieuwe softs.. denk dat het ook veel te maken heeft met het nieuwe reglement en opwarmen van de banden vanuit de pits etc.
Ja stond in beeld... kan er nu nog geen update van terugvinden. Edit: under investigation 2 opties.. hinderen leclerc of teveel over de lijntjes. Nog geen update.
Tijdens de kwalificatie zagen we ook plots dat de wedstrijdleiding een incident rondom Verstappen hadden genoteerd. Volgens Horner hoeven we ons daar niet heel veel zorgen om te maken. "Ik denk dat hij met een band de witte lijn heeft aangeraakt bij het inrijden van de pits. Ik denk niet dat daar iets van komt."
Was destijds bij japan ook, fikse storm 5 km verder iedereen hun huis kwijt en de miljardenrace gaat gewoon door zal in november met het wk ook zo zijn
Wat een race was dit zeg! En zo sportief naar elkaar toe ook. Zo anders als vorig jaar. Op naar de volgende race
Echt een gave race! Jammer dat Leclerc zijn 1e plek niet kon behouden maar het was een mooi gevecht. Knap gereden race van Verstappen. Ik ben tevreden met plek 2 en 3. Wel erg sneu voor Perez. Ook jammer dat Alonso uitviel. Die liet weer even zien dat hij nog steeds een racer pur sang is.
Dit weekend vroeg de wekker dames Wij hebben geen tv in de slaapkamer dus denk dat ik de laptop naar meeneem naar boven hahaha.
(Wij ook niet maar wij boffen dan ook met onze uitslapende kinderen, opmerking was om het voor anderen te relativeren, ik zet daadwerkelijk een wekker. )