Helaas niet.. onvoorziene omstandigheden… Gele vlag was in de laatste sector, dus van het gas af. Zet Verstappen in de Mercedes en hij rijdt lewis het snot voor de ogen. zou mooi zijn als de mercedes illegaal blijkt. Wordt straks getest.
Ja haha.. Als het on track niet lukt.. Beide teams zijn lekker bezig. Wel benieuwd wat er uit gaat komen! Zou zeker mooi zijn als die vleugel illegaal blijkt
Ik vraag me af of Max nog P1 had gepakt zonder de klapband van Gasly. Denk niet dat hij die halve seconde dicht had gereden in de laatste sector. Maar goed, we gaan het zien morgen.. Zou inderdaad geniaal zijn als Mercedes wordt gestraft, maar ga er niet vanuit.. Dit is gewoon een geniale zet dat ze de wissel zo vlak voor het einde hebben ingevoerd.
Oooh noooooo Was toch dubbel geel, dus hij had helemaal van het gas gemoeten! https://www.gpblog.com/nl/videos/99413/gridstraf-voor-verstappen-door-negeren-van-dubbel-geel-in-q3.html
Hopelijk loopt het met een sisser af... Marshall vlag en digitale borden weken van elkaar af! Duim duim duim En anders gridstraf
Als die twee tegenstrijdig zijn met elkaar zou je zeggen dat Max er niks aan kon doen.. Fingers crossed inderdaad!
Nu moeten Bottas en Sainz zich morgen ook melden. Als ook zij gridstraf krijgen dan kan je net zo goed de beker meteen aan Hamilton overhandigen. Het gaat de laatste tijd niet meer eens om het racen, maar meer met het vingertje naar elkaar toe wijzen en hopen dat de andere straf krijgt.
Ughh kakzooi. Ben benieuwd hoe het gaat aflopen. Wanneer is er meer bekend? Heb niet gekeken helaas ivm verjaardag.. Wordt nog reuze spannend die laatste races. Ik gun het Max zó om kampioen te worden. Meer dan verdiend vind ik.