Alles wijst erop dat Fia, Mercedes en Hamilton kampioen wil laten worden om zo het record van Schumacher te laten breken... Best een corrupte bende de FIA, als je er een beetje induikt komt veel boven water. Om maar te zwijgen over Toto
Ik heb vaker t gevoel gehad dat ze Max soms zwaarder straffen dan Hammie. Ik hoop dat t bij een waarschuwing blijft maar vrees ervoor.
Waarom verbaast me dit niks.. Ik heb dit altijd geroepen, maat iedereen zei dat dit kwam doordat ik door een Red Bull bril kijk haha. Ben heel benieuwd over 15 minuten..
Zeker weten, vooral omdat het merendeel van de FIA uit Britten bestaat en anti max zijn. Steken ze ook niet onder stoelen of banken. Helmut Marko heeft de hoop op een kampioenschap al opgegeven lees ik zojuist. Zeer frustrerend dat Mercedes wederom weg komt met een illegale auto.
Nee hoor, het heeft niets met een max/red bull-bril te maken. Iedere objectieve race fan ziet dat er dingen gebeuren die absoluut niet kloppen.
En als men dit teveel zegt dan wordt er gezegd dat je teveel door een oranje bril kijkt. Nou, het valt gewoon echt wel op..
Dat weet ik, maar wanneer ik dat als Red Bull fan zeg trekken degene die niet pro Max zijn dat toch in twijfel..
En zelf met te weinig vleugel rijden vandaag waardoor ze veel downforce missen en dus te weinig snelheid in de bochten.
Duurt weer lang met de FIA. Het lijkt mij niet moeilijk, als er regels zijn en je hebt je er niet aan gehouden dan is er een straf en die straffen zijn van te voren al bepaald. Heb je je wel aan de regels gehouden geen straf. Het lijkt wel of ze echt iets zoeken om te straffen
https://www.f1maximaal.nl/formule-1/f1-liveblog-1320u-gridstraf-voor-bottas-oordeel-verstappen-volgt-spoedig Natuurlijk..
Ga er niet vanuit. Die kerel lijkt gewoon nooit 1x pech te hebben. Dus ga er nu ook niet vanuit. Daaaaag kampioenschap voor Max..
Ooit moet het een keer gebeuren dat het geluk niet zijn kant op valt. Met al die hulp van de MaFia wordt het hammie nu wel heel makkelijk gemaakt.