Gasly wil max graag helpen dus hopen dat hij wat kan. Ik denk dat ze bij gasly de motor vol hebben opgezet om te kijken tot hoever hij kan. Als het goed gaat dan kunnen ze dat bij max ook gaan doen.
Hij start op de vuile kant p2. Die maakt geen schijn van kans tegen Hamilton. Bottas start door deze corrupte beslissing ook voor Max ipv erachter... het ligt er zo dik boven op
Pfffft wat is dit nu weer voor bullshit... waarom niet gewoon gelijk trekken, iedereen dezelfde straf.
Max had dubbel geel, bottas enkel geel En Sainz enkel geel. Maar vanwege technisch defect bij Fia verschenen ze niet op het stuur, zoals het hoort. Dus eigenlijk had niemand straf moeten krijgen. Dit komt Mercedes heeeeeel goed uit. Nu kunnen ze bottas inzetten om Max op te houden ...
Dit is wel echt heel zuur en soort van vals. Hopelijk kan Max op Gasly bouwen maar t mooiste zou zijn als hammie eruit getikt wordt.
en wie weet wat alonso nog kan betekenen... die is in principe ook geen fan van hamilton . Dus zal zeker doen wat hij kan om het 'm lastig te maken..
Pffff eens met jullie. Ik raak hier zo gefrustreerd van en eigenlijk ook gewoon moe. Vind t zo jammer dit.. al die regeltjes en straffen. Het voelt inderdaad als een corrupte bende daar. Waar is het gewoon racen gebleven?! Waar ik voorheen altijd dacht 'yes lekker race kijken' merk ik dat ik nu heel anders kijk. Hebben jullie dat ook?
Dan nog ..... meer dan 20-30pk verschil met Mercedes icm vuile kant en buitenbocht Knap als hem dat zou lukken. Het is geen max
Ja dat dacht ik de vorige keer ook bij Lewis.. Die floepte overal zo door heen en reed binnen no time P3.