F1 topic algemeen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Mamavan2SE, 6 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.710
    7.188
    113
    Vrouw
    Aahh, zo jammer! Kleuter hier is groot van van Max, die gaat ook verdrietig zijn morgen.

Butchke vindt dit leuk.
  2. Butchke

Butchke Niet meer actief

En die schijnheilige hammie, vanmiddag nog verkondigen niet in zo'n land te willen racen en nu in het interview zeggen dat ie zo warm verwelkomt is. Kotssmiley:mad:

Rosa Canina, mum2be2 en Kleintjuh85 vinden dit leuk.
  3. ClaireDeLune

ClaireDeLune Fanatiek lid

12 okt 2021
    1.156
    1.962
    113
    Nederland
    Hamilton ging ook niet helemaal lekker na de race volgens mij.

Maar even, wat zet die FIA zichzelf te kijk op dit moment. Dit kan toch echt niet?
    Lewis rijdt Max gewoon van achter aan. Niks geen break check, er wordt mee geschakeld en alles.
    Bah bah bah.

Rosa Canina, Orangeapple, Spectre en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Butchke

Butchke Niet meer actief

Max moet zich melden bij de stewards:mad::cry:

5. ClaireDeLune

12 okt 2021
    1.156
    1.962
    113
    Nederland
    En waarom rijdt hij er tegen aan. Als diegene voor je rijdt langzamer gaat rijden, dan ga je er toch om heen? Misschien had Max wel motor problemen, dan schakel je toch niet mee terug? En rij je er toch niet tegen aan?
    Echt wtf. Hoe langer ik er over na denk hoe erger het wordt.
    De FIA doet er echt alles aan om Hamilton kampioen te laten worden.

Rosa Canina en Kleintjuh85 vinden dit leuk.
  6. Butchke

Butchke Niet meer actief

Zou me niets verbazen als max een gridstraf gaat krijgen voor volgende race...

7. ClaireDeLune

12 okt 2021
    1.156
    1.962
    113
    Nederland
    Hamilton moet zich ook melden.

8. KJB

KJB Actief lid

2 aug 2021
    458
    449
    63
    Vrouw
    Natuurlijk. Kan er ook nog wel bij. Zal me niks verbazen ook. Alhoewel ik de logica erachter niet begrijp.

9. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ze gaan vast alle data bekijken.. heeft max geremd of niet.. zo ja dan straf voor max.. zo nee dan ham een strafje ofzo..
    Het duurt ook wel even voordat we horen hoe en wat..

Ik kijk nu ook de nabeschouwing.. hamilton heeft hetzelfde gedaan wat max deed in de bocht.. max zorgt er alleen voor dat hamilton ook buiten de baan komt als hamilton het zelfde doet kiest max eieren voor zijn geld.. max krijgt er straf voor..

10. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Mijn mening. En ja, ik kijk misschien iets teveel door een Max bril. Maar wat zet de FIA zich te kijken deze race zeg.

Ik weet gewoon echt niet wat ik ervan moeten denken. Aan de ene kant zeg ik geef HAM gewoon nu gewoon die beker want dit ligt er zo dik bovenop. En aan de andere kant denk ik dat de FIA zelf niet meer weet wat ze aan het doen zijn.
    Ben benieuwd wat er nog voor straf uitgedeeld wordt. Zal wss een 5 sec tijdstraf voor Hamilton zijn ofzo. Zo van " kijk we straffen Hamilton ook"

Ik word alleen wel kotsmisselijk van HAM en Wolf. Wat een kleuters die 2 bijelkaar. En dan dat zielige gedoe weer naderhand van Hamilton.

In ieder geval dit jaar verdient hamilton niet het kampioenschap. Andere jaren was hij oppermachtig en ja het is gewoon een hele en echt hele goede coureur.

ClaireDeLune en Spectre vinden dit leuk.
  11. Butchke

Butchke Niet meer actief

Ik volg het Engelse skynews ook, jeetje max wordt helemaal met de grond gelijk gemaakt als Dirty driver etc etc:cry:
    Zooooo onterecht.

En laat steward Connelly nou net een Max hater zijn: die gaat dadelijk mee beslissen.

12. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    5-10 sec maakt allemaal niks uit , maar idd dan laat de fia zien dat ze toch “straffen”

maar hopelijk dan een reprimande
    Dat is wel een straf voor volgende week

13. KJB

KJB Actief lid

2 aug 2021
    458
    449
    63
    Vrouw
    Kampioenschap dit jaar gaat op papier misschien naar Lewis, maar FIA is de werkelijke nummer 1.. Zo ontzettend jammer dit.

Kleintjuh85 en Butchke vinden dit leuk.
  14. ClaireDeLune

12 okt 2021
    1.156
    1.962
    113
    Nederland
    Die reactie van Lewis ook bij Jack. Hij weet zelf ook niet waar hij het over heeft. Complete brainfart. Hoop dat hij zo ook loopt te stotteren.

En skynews, tsjah Engels en super schijnheilig. En die klote Connelly. Pffff

15. Lievekleine88

Lievekleine88 Bekend lid

17 jul 2020
    641
    593
    93
    Vrouw
    Ik ben nog steeds boos. Zo is F1 toch helemaal niet meer leuk? Om naar te kijken niet, maar hoe moet Max zich nu voelen? Ik zou er helemaal klaar mee zijn als ik hem was. Maar ja, er is helaas geen andere optie voor hem. Echt triest dat de sport op deze manier zo naar beneden wordt gehaald. Ook dat alle regels zo subjectief worden opgevat en alles afhangt van de FIA. Niet leuk meer zo.

16. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.843
    4.103
    113
    10 sec tijdstraf voor Max...verandert verder dan niet zoveel, maar jee zeg, alle akkefietjes zijn wel te nadele van hem beslist steeds...

17. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Ik snap er echt he-le-maal niks meer van....

18. KJB

KJB Actief lid

2 aug 2021
    458
    449
    63
    Vrouw
    FIA vond dat ze zichzelf nog niet belachelijk genoeg hebben gemaakt vandaag.

Butchke, Rosa Canina en Kleintjuh85 vinden dit leuk.
  19. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Ja hoor. Gooi er nog eens 10 sec tijdstraf bovenop. Niet dat het wat uit maakt qua stand. Maar dit vind ik echt ongelooflijk. Max kan echt niks goed doen bij de fia. Weet je, ik heb gewoon eens geen behoefte meer om volgende week te kijken. Hoe maak je een sport kapot.

Weet je, als die 2 kontenlikkers zo willen winnen doen ze dat lekker, maar 1 ding is zeker Max kan zichzelf in de spiegel aan blijven kijken en die andere 2 kleuters zouden zich moeten schamen. Max is gewoon zichzelf gebleven, zegt gewoon waar het op staat,speelt geen spelletjes, en gaat niet zielig lopen doen.

Butchke vindt dit leuk.
  20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Tja duidelijk voor wie de fia is :mad:

Dus verstappen gaat buiten de baan, krijgt de opdracht de plek terug te geven aan hamilton. Doet dit waarop hamilton tegen hem aan rijdt. En vervolgens krijgt max +5 voor het buiten de baan gaan en +10 omdat hamilton tegen hem aan rijdt :evil:

Armina en Kleintjuh85 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina