Pffff het wordt alleen maar zuurder. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om de volgende wedstrijd te kijken. En de Max haters gaan nu helemaal los, want Hamilton heeft zijn gelijk gekregen.
Het lijkt wel of alles een beetje expres zo word gedaan voor de Fia zodat de laatste race het spannendste is en alles daar op aan komt. Na al die tijd dat hamilton al een paar races voor het einde kampioen werd, is de spanning nu terug en zo trekken ze kijk cijfers en dus meer sponsorgelden. Ik ben benieuwd of red bull in beroep gaat, aangezien de fia zich tegen spreekt in de 10 sec straf
Wat is Hamilton toch een naar mannetje. Wanneer het slecht uitpakt voor hem, ligt dat aan verkeerde keuzes van het team of aan andere rijders, maar vooral NOOIT aan zichzelf. En wanneer het goed voor hem uitpakt, is hij het team overdreven dankbaar en had hij het niet zonder hen gekund. En ook steekt hij dan Bottas nog een paar veren in zijn reet. (Kijk eens hoe sportief ik ben?!) Kotsmisselijk wordt je ervan. Lekker schijnheilig ook, met een regenbooghelm rijden. Als je zo faliekant tegen het beleid bent van het land en dat uit wil dragen, dan race je daar niet óf je spreekt je keihard uit met woorden. Maar daar heb je wel ballen voor nodig. Ik denk dat HAM wereldkampioen gaat worden helaas, maar elk mens met een zuiver geweten, zou dat niet op deze manier willen. (Toto vind ik trouwens ook een heel naar mannetje).
Ik wil er ook geen woorden meer aan vuil maken.. Precies wat Max zei: die Lewis is geen enkel woord waard. Maar inderdaad.. Ik kijk voor de eerste keer in jaren niet uit naar een wedstrijd. Bedankt hè FIA?
Red bull gaat niet in beroep. Hamilton weet precies wat hij moet zeggen over de boardradio zodat de fia denkt dat het de schuld van de ander is.. Perez moet volgende week zijn werk doen.. Hamilton van de baan rijden.. dan word max kampioen
Pfft jeetje zeg.... maFIA heeft het weer goed voor elkaar. Bah zeg, omdat je het zelf geen goede plek vindt om de plek terug te nemen vanwege DRS zone, doe je maar alsof je van niks weet en komt er zo mee weg.
Hoeft perez niet eens te doen, zelfs als max hem van de baan rijd en ze beiden niet finishen is max kampioen omdat hij dan 1 wedstrijd meer heeft gewonnen dan Ham.
Nee en dat is wel te sieren aan Max en Red Bull dat ze niet zo zijn als Hamilton en Mercedes. Ik kan zo die arroganten hoofden van Hamilton en Toto niet meer zien. Krijg gewoon de bibbers van hun.. Brrrr
Mijn zoon gaat de opleiding gastheer doen en zou heel graag gastheer willen zijn op een f1 race, maar niet voor Mercedes, dan kunnen ze me nog zoveel aanbieden dat weiger ik dan gewoon
Haha, dat vind ik knap van je! Ik zou denk ik, voor een leuk geld bedrag wel overstag gaan, als het voor een paar uurtjes is.
Denk dat onze 15 jarige weinig kans heeft op een uitnodiging om tijdens een f1 race als gastheer op te treden . Hij is groot F1 van maar vind de aanpak van Mercedes maar heel onsportief.
Ik ben ook absoluut geen oranje-bril kijker.. Ik keek vroeger al met mijn vader, dus zal nu ruim 20 jaar echt kijker zijn (daarvoor te jong om het echt te volgen). Uiteraard hoop ik wél dat Max kampioen wordt, natuurlijk omdat hij Nederlander is, maar ook omdat ik graag een andere kampioen zie voor de sport. Alleen hoe alle spelletjes nu gespeeld worden gaat her een heel lastig verhaal worden ben ik bang, en als ik realistisch ben, ga ik er vanuit dat Lewis opnieuw kampioen wordt. De situatie gisteren was om te huilen. Het is geen racen meer maar een politiek spelletje. Lewis kan veel maken, ook niet alles want hij heeft ook wel straffen gehad. Maar als je bepaalde situaties vergelijkt met andere coureurs zoals een Vettel, Bottas, Verstappen etc is het gewoon met 2 maten meten. Wat betreft het moment dat Lewis achter op Max reed had Max hem ook wat meer ruimte kunnen geven, maar kom op, als Max om een bepaalde reden stil gevallen was had Lewis hem ook gewoon ingehaald. En Lewis gaf ook toe hem daar niet over te willen pakken ivm de DRS. En de tijdstraffen erna, ja ik vond het triest..
Stel dat dit zou gebeuren dan weten ze er echt wel weer een draai aan te geven dat Max totaal gediskwalificeerd wordt en Lewis alsnog kampioen is.... We gaan het zien van het weekend, maar kijk er inderdaad niet naar uit . Hoe verpest je een sport... Net wat ze gisteren al zeiden, 23 wedstrijden en uiteindelijk winnen de Duitsers. Net voetbal
Helemaal juist. Ook ik kijk al veel langer F1. (Met mijn vader, net als dat ik voetbal meekeek) Dit is gewoon niet leuk meer. Echte fans willen juist gevechten op de baan zien. Geen Lewis die elke wedstrijd op zijn cruise control glansrijk en zonder kleerscheuren als eerste de finish over komt. De straffen achteraf slaan ook nergens op. Zorg dat de reglementen duidelijk en consistent zijn! Wat mag wel en wat mag niet? En niet bij de ene rijder iets goedkeuren om vervolgens een ander voor hetzelfde te straffen. Lewis zal voor de achtste keer wereldkampioen worden, al vind ik het dan zeker geen waardige kampioen.
Nee zo is max niet. Ik zie ze het hoogstens wel weer tactisch doen dus eventueel met een pitstop van perez om hamilton dwars te zitten ofzo..