F1 topic algemeen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Mamavan2SE, 6 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Ik kijk voor het eerst ook niet uit naar zo'n belangrijke sportwedstrijd. Ik ben best een sportfantaat en vind veel sporten leuk om te kijken. Maar de FIA verpest deze sport.

Mijn man wil wel kijken, want hij heeft er nog het volste vertrouwen in dat Max kampioen wordt.

Ik weet oprecht niet of ik mee ga kijken en zowel heb ik hem al gewaarschuwd dat als HAM wint dat de tv dan meteen uitgaat.

2. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.510
    175
    63
    De aanpak is zeker heel onsportief en dat zullen ze ook altjd blijven

3. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.824
    18.544
    113
    Vrouw
    Het wordt echt vreselijk. Ik ga zeker kijken, maar pffft als het weer zo wordt als gisteren dan hou ik geen nagels meer over :p

Kleintjuh85 vindt dit leuk.
  4. Butchke

Butchke Niet meer actief

Ysabella, SAARC en Spectre vinden dit leuk.
  5. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.510
    175
    63
    Nog 1 dag en dan begint het weer.. Gelukkig is de race op de normale tijd, scheelt een slapeloze nacht :roflmao:

ClaireDeLune, Spectre en Orangeapple vinden dit leuk.
  6. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    Ik vind het zooo spannend :D

7. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.510
    175
    63
    Datv ind ik ook, en we zijn niet de enigen, de Fia is ook al bezig met hun "regels"

8. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.824
    18.544
    113
    Vrouw
    Yesss zo spannend!! En dan weer heeeeel lang wachten op volgend seizoen.

9. Butchke

Butchke Niet meer actief

Lees net dat er een nieuwe motor klaar ligt voor Hammie. :rolleyes::rolleyes:
    Ze kijken vrijdag tijdens de trainingen hoe het gaat en anders weer een gloednieuwe krachtbron.:mad:

10. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Eigenlijk zou dat niet moeten mogen. Fuckers zijn het. :mad:

SAARC en Rosa Canina vinden dit leuk.
  11. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    Is toch verschrikkelijk :|:mad: die FIA

12. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.510
    175
    63
    Precies, het heeft eigenlijk helemaal niks meer met racen nodig.

13. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.510
    175
    63
    Echt wel, er wordt met een vergrootglas naar Max gekeken

14. Sansaatje

Het is gewoon de grote “als Lewis en Mercedes maar kampioen worden en kom maar door met kruiwagens vol smeergeld naar de FIA-show. Heeft niets meer met de sport te maken.

SAARC, mum2be2, Rosa Canina en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Sansaatje

Ik hoop dat Max een Sennaatje doet zondag. :rolleyes: (Mooie dikke vinger naar Lewis aangezien Senna zijn held is. :roflmao:)

Rosa Canina vindt dit leuk.
  16. ClaireDeLune

ClaireDeLune Fanatiek lid

12 okt 2021
    1.156
    1.962
    113
    Nederland
    Echt heel jammer dat de focus nu al zo op Max ligt. FIA geeft het gewoon toe.
    Dat krijg je met zo’n Engels bolwerk. En dan die pers ook. Maar ja eigenlijk verrast me dat niets. Ze hebben hun eigen prinses ook de dood in gejaagd dus die gaan gewoon over lijken.

Las wel het eea over een nieuwe motor maar weet niet of Mercedes het risico gaat nemen met dan 3 bulls er tussen. En we hebben Yuki dan nog hè :p:roflmao:

Ik ga er nu iig niet van uit dat Max kampioen wordt, FIA gaat er een stokje voor steken. Heel erg jammer.
    Wel fijn dat ze erg onder de loep liggen en er veel kritischer naar ze gekeken wordt.

Rosa Canina vindt dit leuk.
  17. Butchke

Butchke Niet meer actief

Hammie krijgt 5 plekken gridstraf als hij een nieuwe motor krijgt, en je hebt in Brazilië gezien dat hij binnen no time op de eerste plek rijdt. Dan is de enige optie dat perez, yuki of gasly een tik uitdelen aan hammie bij een inhaalmanoeuvre. Anders is de wedstrijd op voorhand al beslist, wat sowieso al het geval is met die corrupte FIA bende. Dat Connolly gewoon de 3e race op rij hoofdsteward is, is het levende bewijs.

Rosa Canina en mum2be2 vinden dit leuk.
  18. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Echt he, :confused:

Butchke vindt dit leuk.
  19. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Yep
    yep
    En dan gewoon als lewis remt er achterop rijden, want dat mag dan krijgt lewis straf☺️‍

Butchke vindt dit leuk.
  20. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Maar als Hammie een nieuwe krachtbron plaatst kan Verstappen dat toch ook gewoon doen? Ik hoop echt met alles in mijn lijf Hammie een muurtje raakt door een fout van zichzelf of door een ander. Niet heel ernstig gewond maar wel zodanig dat zijn auto dusdanig kapot is dat hij niet meer verder kan. Helaas kan ik de laatste race niet kijken aangezien ik werken moet van kwart voor 12 tot 17 uur:(

Deel Deze Pagina