Ben ik echt de enigste die door vorige week niet of nauwelijks uit kijkt naar dit race weekend? Max was dan wel de snelste net in de eerste vrije training, maar ik heb zo'n voorgevoel dat de FIA het toch wel weer gaat verpesten. Of ben ik nu te negatief?
Na je werk terug kijken? Doen wij bijna elke race omdat we dan zonder de kleintjes met alle aandacht kunnen kijken
Haha wellicht dat ik t op kan nemen maar ontkom denk ik niet aan de uitslag. Te nieuwsgierig haha. Hier kijkt mijn dochter graag mee. Man en zoon geven er niks om
Vooral dit. Er zijn al diverse factoren gaande die zeker nadelen opleveren voor verstappen. Fia dreigt nu met puntenaftrek als er wordt gecrasht.... uuuuh en Silverstone dan, en Hongarije dan???
Hier ook zenuwachtig. Al de hele week eigenlijk. Hoop dat het allemaal goed gaat komen. Weet niet of ik wel durf te kijken pfffff.
Het was wel een heel mooi seizoen! Dus ik heb zeker zin in de wedstrijd, onwijs spannend.. denk dat ik wel even een paar dagen flink zal balen als Hamilton wint. En ik probeer hoop te houden dat Max zeker ook nog een kans heeft ondanks de FIA.
Ik moet ook werken van 7.00u tot 15.45u dus ik kan ook niet kijken maar ik vrees dat Hamilton toch kampioen wordt dus ja. Misschien kan ik dan maar beter werken ipv zo gefrustreerd tv te kijken
Ik hoop dat de andere coureurs een beetje meewerken, dus hun niet in de weg gaan zitten. Bottas en Russel zullen echt hamilton wel helpen, maar Perez zal max ook helpen, en zo zijn er nog meer voor max.. Max heeft Inprincipe niks te verliezen.. Hamilton wel, qua "status". Ik hoop dat alles gewoon netjes gaat, en dat de FIA niet raar gaat doen zoals ze het hele seizoen al doen
Ik heb er echt wel zin in! Lijkt me hele spannende race! Ben geen echte max fan… leuk als hij wint maar als hamilton kampioen wordt vind ik het ook prima.. slaap er niet minder om… Dat heb ik dan weer wel bij voetbal.. kan echt dagen chagerijnig zijn als Ajax geen kampioen wordt…
Hebben jullie die misselijkmakende reclamespots gezien van Sky….?. Een crashende Max en dan merry christmas eronder. Om te kotsen ze zijn terug te vinden op Twitter, kan helaas geen linkje plaatsen.
https://www.ed.nl/formule-1/ophef-om-kerstspotje-van-sky-sports-met-crashende-max-verstappen~acdb819f/ Hier staat het filmpje onderaan het artikel. Ik weet niet of het zo lukt?
Je weet gewoon bij voorbaat al dat Hamilton wereldkampioen wordt. Die FIA is zo corrupt als maar zijn kan. Het zou daarom mooi zijn als Hamilton zelf de muur inrijdt (geen lichamelijke schade) en zijn auto total loss is. Maar ja, dat is wishful thinking. (En natuurlijk ook erg onsportief van mij).