Ik heb hoop dat Honda ‘m volle bak openzet morgen. Wat ze bij het café net zeiden is logisch. Uitproberen bij yuki, wat heel goed ging de laatste races, en morgen bij Max. Fingers crossed.
Ik hoop op klapbanden en/of een plofmotor van zowel Bottas als Hamilton. Ik vraag me namelijk af of de Honda motor het gaat trekken als hij vol open gezet wordt… het is al een relatief oude motor.
Ja en dat Ziggo dan het filmpje uitzendt met Merry Christmas (dit meen ik uiteraard niet) Zo ziek dat Sky zo'n filmpje uitzendt
Oehhh ja klapband in de laatste ronde. Ik ben bang dat we alleen hierover kunnen dromen.. Dat gebeurd toch niet bij HAM.. die gast heeft negen levens.
Ik ben ook bang dat Lewis opnieuw kampioen wordt. En als hij het echt zelf had gedaan was het 100% verdiend maar nu komt het grotendeels door inbreng van FIA.. Toch blijf ik een klein beetje hoop houden en duim ik enorm voor Max.
Als ik nu zo naar P3 kijk, krijg ik er steeds meer een hard hoofd in. Ze sjoemelen daar echt bij Mercedes. Alleen komt niemand daar achter, of ze moeten heel die auto binnenste buiten keren. Ik zou het minder erg vinden als HAM het kampioenschap verdient. Maar dat heeft hij niet. Die crash op Silverstone deed het hem. Dat is de boosdoener geweest. Ik hoop dat Russel volgend jaar niet zo watje als Bottas gaat zijn naast HAM. Hoop dat Russel zich wil bewijzen.
Nee klapband veroorzaakt meestal een hoop brokken.. Motor ineens uitvallen sta je gewoon stil..zwaait leuker voor max.. Max moet gewoon lekker zijn race rijden zoals hij altijd doet.. Mercedes probeert max nu mentaal te raken, maar het lijkt erop dat het max niks doet.. hij blijft zo relaxed..
Goed begin is het halve werk! Max morgen op de rode band, hamilton op geel.. zou al wat voordeel moeten hebben. Maar deze poule pakken ze in ieder geval niet van hem af
Wat een ronde zeg. Mede door een slipstream van Perez. Nu hopen op een goede start van Max en ook van Norris en Perez.
Ik wist het!! Red Bull heeft het ontzettend lopen down playen. Max kan dit! Ik was bij de nagelstyliste en we zaten met 4 vrouwen om een telefoon te gillen. Wat een fantastische spanning.
https://twitter.com/mrdemmendaal/status/1469785973793959949?s=21 Heel mooi! Ben er klaar voor vandaag.