Overigens jammer dat Haas allen met Mick start…. Het zal je maar gebeuren positief testen tijdens de finale ( Max of Hammie) . Voor Mazepin heeft het geen verdere gevolgen gezien de stand in het WK. Mazepin kan goed met Max door een deur en kon zo wellicht Hammie nog wat ophouden als hij gelaped werd.
Ik denk dat er vanmiddag veel Nederlanders voor de buis zitten. Ik vind het erg spannend, maar meer om welke straffen er nu weer uitgedeeld gaan worden Balen van Mazapin, al is het gevaar dat er iemand overdwars gaat wel een klein beetje minder nu
Scheelt weer gele/rode vlaggen. Hier ook bloed nerveus. Ga deze energie maar even gebruiken om het huis te poetsen. En tijdens de race de was opvouwen. Is standaard, ik kan niet blijven zitten en niets doel . Echt verschrikkelijk
Ik heb zelf helemaal niks met de F1, maar mijn vader was een groot liefhebber. Al jaren, en de laatste jaren natuurlijk voor Max. Helaas is hij afgelopen zomer overleden en zal hij dit dus niet meer meemaken. Wat had hij dit gaaf gevonden! In gedachten hoor ik hem alweer schelden op de FIA. Ik wens jullie veel succes vanmiddag, en vooral veel sterkte met de spanning! Hopen dat ie wint!
Spannundddd hè dames??? Max heeft er hard voor geknokt, dus hij verdient die titel! Maar ook Olav Mol gun ik het zoooo onwijs. Dat hij dat dan nog net mag meemaken op deze manier. Ik kijk al uit naar zn reactie Hoop dat ze elkaar een beetje heel houden en op een eerlijke race ZONDER gedoe met de FIA
Ja het zou voor olav ook zo gaaf zijn! En inderdaad ik hoop dat de FIA eigenlijk niks hoeft te doen vandaag qua straffen. Ik durf ook echt niet te zeggen dat Max het wel gaat worden, hoop dat zijn auto heel blijft, en dat het team alles goed voor elkaar heeft
Ik ben ook zoooo benieuwd naar de allereerste reactie van Olav als Max wint. Zijn "Yo hey, yo ho, yo f*cking ho" tijdens de allereerste winst was al zo geniaal. Die gaat goed emotioneel worden denk ik!
Oh echt ongezonde spanning dit Moet even wat eten maar krijg niks naar binnen. Ik ga zo even een biertje pakken
Aaah mijn man wil pas kijken als de kindjes op bed liggen ik kan niet wachten!!! Ik ga mijn telefoon zo ergens in een kast leggen want ik ben bang dat ik een berichtje of iets dergelijks krijg dat iets van de race verklapt Veel kijk plezier!!
Niet goed dit hoor, die spanning haha. (Ergste is nog, ik zeg elke keer tegen mij zelf, als hij de finish maar haalt.. zo "bang" dat zijn auto ermee stopt ofzo)