Mercedes gaat nogmaals in protest, tegen het feit dat haar protest werd afgewezen... Dit gaat nog wel even duren. Waar is toch die persoon bij Mercedes die zegt: jongens waar zijn we mee bezig??? Imagoschade ten top zo...
Dit filmpje: https://twitter.com/redbullracing/status/1470117500415197185?t=DGljA5qL_Qy_mjuxPICWlw&s=08 Lichtelijk emotioneel hoor
Mijn man had het erover dat Hamilton had gevraagd aan Mercedes om het protest in te trekken, dit had hij geloof ik ergens op twitter gelezen..
Ach laat die Mercedes zichzelf lekker voor L u L zetten. Wat een seizoen, wat een emoties. Ik zit nog steeds te janken. Fantastisch.
Nou zeg dat, op deze manier denk je toch ik ga geen Mercedes meer rijden. Krijgt een slechte naam zo.
Ergens snap ik mercedes normaal bij een safety car moeten alle coureurs die zijn ingehaald, voorbij rijden en weer in dezelfde raceronde komen als de nr 1. En zodra de laatste is aangesloten is het pas safety car ending en kan nr 1 bepalen wanneer hij weg rijdt dit is nu niet gebeurd. De enkele coureurs tussen ham en max zijn weggereden en niet de andere achter max. Ook zijn ze geeneens aangesloten achteraan toen safety car ending werd genoemd. Dus ik snap het niet echt
Dat kan ook pr zijn… is al eens eerder gebeurd maar ondertussen wel mee in de meetings om te protesteren
Het is officieel, ze hadden 72 uur de tijd, maar gaan nu al in beroep https://www.gpblog.com/nl/nieuws/101310/officieel-mercedes-kondigt-beroep-aan-tegen-beslissing-over-verstappen.html
Ik had begrepen dat ze binnen een uur na de uitslag moeten aangeven óf ze in beroep gaan en dan hebben ze nog 72 uur om het uit te werken.
Klopt en blijkbaar hebben ze het al uitgewerkt volgens berichten op twitter, dit zou betekenen dat Max vooralsnog geen bokaal krijgt.
Ergens moet toch iemand opstaan en tegen Toto zeggen dat hij het hierbij moet laten. Hij maakt zichzelf en Mercedes zo helemaal belachelijk. Ik vind het gewoon sneu voor Max en RB is toch we weer een smetje op de overwinning. Zij kunnen nog steeds niet volop genieten en feestvieren en dat is precies wat die stumpers bij Mercedes willen. En sowieso, ze kunnen hier Max gewoon niet persoonlijk voor straffen. Want Max heeft niks fout gedaan, hij heeft de orders van Masi opgevolgd. Maar toch wordt Max nu al persoonlijk gestraft met dit gezeik. En stel dat Mercedes gelijk krijgt wat dan, dan val je Max persoonlijk aan terwijl dit buiten zijn macht ligt. En Mercedes heeft nu ook niet in de gaten dat dit gezeik het afscheid van Kimi overschaduwd. Want dit verdwijnt nu ook naar de achtergrond. Neem gewoon je verlies, ze hebben al genoeg de FIA aan hun zijde gehad. Bottas moet blij zijn dat hij nu weg is bij die kleuterschool.
Dames wat er ook gebeurt door die stomme Toto, ik ben weer aan het janken. Dit is waar ik al 30 jaar over droom, de afgelopen weken zo vaak in mijn hoofd heb afgespeeld. Echt wat een droom. Sport kan zo mooi zijn.
Ja hetzelfde. Die vaders ook. Zo herkenbaar. Je doet alles voor je kind. Dat de vader van Hamilton Jos zo feliciteert en Max ook…. Diep respect. Echt zo emotioneel dit. Laat Toto een goede verliezer zijn. Goede race, slechte strategie. Laat het daarbij.
Bij Mercedes zijn het liever slechte winnaars dan goede verliezers. (al zou RBR het denk ik ook nog wel aanvechten als het andersom was)
In protest gaan misschien, maar in hoger beroep zie ik ze niet zo snel gaan.. Denk dat die wel eerder hun verlies accepteren.