https://www.gpblog.com/nl/nieuws/101589/hamilton-heeft-tegen-mercedes-gezegd-dat-hij-geen-protest-wil.html Wonderen zijn de wereld nog niet uit haha.
Eindelijk uitkijken naar vanavond! Hier had ik trouwens de info vandaan betreft uitzenden: https://www.gpblog.com/nl/nieuws/101567/waar-kan-ik-naar-het-fia-gala-kijken-met-prijsuitreiking-verstappen.html
En hamilton en Wolff komen niet vanavond. En dat is een overtreding van het sportreglement. Zou dat nog een staartje krijgen?
Naast dat ik het heel onsportief vind, ook respectloos naar Max, Red Bull en hun eigen team. Wat laten zij zich kennen zeg. Beseffen ze niet dat als de FIA echt alles gelijk gaat stellen, zij zelf ook regelmatig aan het korte eind trekken.
Precies dit! Ronduit respectloos en kinderachtig. Heb het al vaker gezegd, zijn volwassenen mannen maar ze gedragen zich als een stel verwende kleuters. Wie wil er dadelijk nog een Mercedes rijden joh. Zo loopt het hele merk imagoschade op.
Als ik het goed heb gaat het om de hele autosport en zijn ze dus ook niet met hun E team (die gewonnen is door Nyck de Vries van/voor Mercedes) op komen dagen. Ik ben er in ieder geval nog niet gerust op, zal je zien dat ze , vlak voor de uitreiking toch besluiten in beroep te gaan zodat er geen beker uitgereikt kan/mag worden. Mercedes is trouwens maar voor 1/3 deel eigenaar van het team, Toto Wolf is ook voor 1/3 eigenaar en dan is er nog 1/3 van een groot bedrijf (ben zo even de naam kwijt) Als dus Toto en het grote bedrijf bezwaar in willen dienen kan Mercedes hoog en laat springen. Het resultaat is wel dat Mercedes met de imago schade heeft te dealen en Toto en het grote bedrijf daar weinig last van hebben.
Helemaal mee eens.. Mijn vriend rijdt zelf Mercedes (AMG nog wel) en die zei al: als ze in beroep gaan en winnen, gaat die auto de deur uit. Ik vond die reactie nog overdreven, maar denk dat er veel meer mensen zo zullen denken.. Dus imago schade levert het hoe dan ook (nu al) op.
Ooh ook Nyck niet? Wat ontzettend sneu voor hem. En al die jankende Engelsen ook online. Triest volk. Gelukkig hebben we al die fantastische beelden nog van al de fans over de hele wereld die blij waren dat Max won. Eindelijk weer eens een andere winnaar.
Wolff is zelfs bang dat lewis niet meer terug keert... Ik zeg mooi zo! Opgeruimd staat netjes , tjonge zeg wat een stampvoetende kleuter. Kan ie lekker modeshows gaan lopen
Hahhaha dat meen je niet. Dat is wel echt het toppunt van je laten kennen.. Ik zal hem in dat geval ook missen als kiespijn. Lekker model worden en van zijn titel als "sir" gaan genieten. Kan hij Schumacher tenminste ook niet meer inhalen. Helemaal prima.
Wat kinderachtig dat ze niet komen bij het gala. Ik snap echt wel dat het zuur is, de manier waarop het is gegaan. Maar deal with it. Accepteer je verlies en ga verder. Red Bull was strategisch gewoon beter. Zonder safety car had Hamilton hoogstwaarschijnlijk gewonnen. Maar er was een safety car en de wedstrijdleiding heeft besloten om de race 1 laatste ronde te geven toen de baan vrij was... of dat nu om de kijkcijfers was of niet, maakt niet uit.. Max heeft niks fout gedaan en tot het laatste alles gegeven om te winnen. Dan hadden ze ook maar strategisch moeten denken bij Mercedes en Hamilton naar binnen moeten halen. Gewoon echt kinderachtig dit. En vooral ook respectloos.
Hij is zwaar teleurgesteld dat hij niet het record heeft gesneuveld (8gewonnen WK’s.) Hij wilde als ‘gekleurde’ rijder de geschiedenisboeken ingaan. Wolff gaf aan dat Lewis het er zwaar mee heeft om deze situatie te boven te komen, psychisch gezien. Dan ben je dus ook geen waardige kampioen in mijn ogen. Bij sport hoort teleurstelling…