Better than ever

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Anniek88, 3 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anniek88

    Anniek88 Fanatiek lid

    22 sep 2016
    2.812
    2.540
    113
    Vrouw
    Een programma die ouddeelnemers van talentenshows nog eens uitnodigt voor een nieuwe kans. RTL 4 / Videoland. ik vind het erg leuk. De combinatie met de persoonlijke verhalen achter de talentenjacht en mooie muziek.
     
    hummeltje5, Magnolia29 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  2. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    leuk, ga ik volgende week als de kinderen weer naar school zijn eens kijken (heerlijk lui met een kopje thee en wat lekkers op de bank) ik vraag me namelijk weleens af hoe het met bepaalde mensen van talentenjachten is afgelopen omdat je vaak een jaar na zo een show niets meer van ze hoort. De enige die volgens mij een beetje carrière hebben gemaakt na een talentenjacht zijn Jim Bakkum en Jamai.
     
    hummeltje5 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  3. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.766
    4.733
    113
    Vrouw
    Ik vind het een heel leuk programma.
    Ook echt jeugdsentiment voor mij haha. Ik was zo'n fan van Eshan vroeger! En nu herkende ik hem niet eens :roflmao:
     
    Anniek88 vindt dit leuk.
  4. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Ik vond de eerste aflevering ook verrassend. Echt een nieuw soort programma. Sommige verhalen vond ik ook erg heftig... Kijk nu de 2e aflevering op VL!
     
  5. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.523
    4.381
    113
    Wat een mooi programma, echt sjiek! Had alleen echt 1000 euro ingezet dat de jongen met de volle bos krulletjes-haar zou winnen. Vond um echt waanzinnig goed :oops::D
     
  6. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.487
    24.362
    113
    Ik ben natuurlijk stokoud dat ik dit soort dingen weet, maar Marco Borsato en Gerard Joling zijn ook hun carrière gestart met een talentenshow (soundmixshow :roflmao:). Ik heb Marco nog helemaal aan het begin van zijn carrière live gezien… In een winkelcentrum in Gouda. Ik denk dat hij toen nog moest betalen om te mogen optreden :roflmao::roflmao::roflmao:
    Waylon zelf, komt uit Hollands gor talent.
    Er zijn er nog wel meer (maan, ogene, e,d.), maar de meesten bakken er daarna niks meer van.

    Ik vind het ook wel interessant hoe dat komt. Sommigen hebben ‘het’ gewoon niet denk ik (dus buiten hun talent, dat beetje extra) en sommigen missen de drive of de juiste mensen om zich heen.
    De eerste aflevering vond ik in ieder geval wel heel mooi gedaan. Maar buiten dat denk ik wel dat het sommigen van die artiesten weer hoop geeft dat ze het weer kunnen proberen, en het lijkt mij dat dat onbegonnen werk is voor de meesten.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.579
    13.143
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Nee hoor. Ook Nick Schilder, van Nick en Simon, is ooit bij Idols begonnen :)

    Verder schieten zo vlug Hind en Rafaela me nog te binnen als namen die wel wat langer carrière in de muziek hebben (gehad).
    En inderdaad de namen die @Adje al genoemd heeft.

    Edit: ik twijfelde even dus heb het even opgezocht, maar ook Simon Keizer (die andere van Nick& Simon ;)) zat in Idols :)

    Evenals Ferry Doedens!
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  8. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    maar Nick van Nick en Simon is bij de audities al afgevallen toch? Simon wist ik niet dat die heeft meegedaan. Voor mijn gevoel waren Hind en Rafaëla juist van die 1 dagsvliegen waar je na het seizoen niets meer over hoorde.
     
  9. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.248
    113
    Dat is dus helemaal niet waar, sommige reizen met hun muziek de hele wereld over, dat wij er niks meer over horen betekend dus niet dat ze niks hebben bereikt of ‘het’ niet hebben.
     
  10. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.487
    24.362
    113
    Ja sommigen, maar niet de meesten ;)
     
  11. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.487
    24.362
    113
    Ik bedenk me nog een paar: Romy Monteiro, Rolf Sanchez, Duncan Laurence, Samantha Steenwijk
    Maar kijkend naar hoeveel seizoenen er al zijn geweest (ook van idols, hollands got talent, e.d.) is de roem gewoon niet voor het grootste gedeelte weggelegd.
     
  12. Anniek88

    Anniek88 Fanatiek lid

    22 sep 2016
    2.812
    2.540
    113
    Vrouw
    Hind doet in de tweede aflevering mee.
    Even in spoiler want deze aflevering staat alleen op Videoland.

    ik vond haar alleen een van de weinig die meer meedoet voor de roem en bekendheid. Misschien is het door het Amerikaanse maar ze kwam zo nep over.
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  13. lovemy2kids

    lovemy2kids Fanatiek lid

    3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Maan heeft ook mooie carrière weten op te bouwen maar verder hoor of zie je weinig van die winnaars of deelnemers…
     
  14. Vogelinnetje

    Vogelinnetje VIP lid

    3 nov 2009
    6.367
    5.637
    113
    Een voorbeeld dat het voor sommigen gewoon echt niet lukt is die Roy huppelepup. die was er vrijdag ook bij,

    Meegedaan met Holland got talent, met een groep, 2e geworden. Veelbelovend, maar niets meer van gehoord. Pas deed hij nog solo mee met The Voice. Daar zei Waylon dat hij voldoende goede mensen om zich heen had om door te kunnen breken, maar dat het toch aan hem zelf ligt waarom het nog niet gelukt is.
     
  15. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.579
    13.143
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    In de voorrondes al meen ik ja

    Hind had toen echt nog wel een poosje een carrière (en misschien later ook wel, maar niet dat ik weet).
    En ook Dewi schiet me ineens te binnen.
    Rafaëlla haar carrière begon pas veel later voor mijn gevoel.
     
  16. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.579
    13.143
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Romy zat ook nog in m'n hoofd alszijnde dat zij ook ooit in zo'n programma heeft gezeten, al had ik geen idee waarom want dat was niet op beelden die ik zelf heb gezien gebaseerd.
    Ik had bij haar overigens het idee dat het meer een kwestie van goede zanggenen is icm. korte lijntjes naar musici toe, gezien de muzikale carrière van haar moeder.

    Samantha Steenwijk idd. :)
    Zo niet mijn genre maar wat zingt zij het toch mooi ♡♡♡

    Aan welk programma heeft Rolf Sanchez meegedaan precies?
     
  17. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.487
    24.362
    113
    Ik moest even google hoe het precies zat, want vergeet vaak details. Maar Romy kreeg na deelname aan the voice de hoofdrol in de bodyguard.

    En Rolf Sanchez deed mee aan X factor. Hoewel ik dat destijds wel heb gezien, kon ik me hem eigenlijk niet herinneren. Geen indruk gemaakt. Het is dat ik dat een keer hoorde over hem. Zelfde met Duncan Laurance, die was ik compleet vergeten, totdat het op tv een keer benoemd werd… Maar dat zegt waarschijnlijk meer over mijn geheugen :roflmao:
     
  18. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.579
    13.143
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Oh tof! Wist ik helemaal niet!
    Denk in een seizoen dat ik niet heb gezien. Of niet heb onthouden.... :oops:

    Mijn geheugen is soms ook een apart iets :p
     
    Adje vindt dit leuk.
  19. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.766
    4.733
    113
    Vrouw
    Ik vond haar altijd een mooie meid, maar nu bestond ze voornamelijk nog uit botox.. En dan dat neppe Amerikaanse accent :|
     
    Anniek88 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina