#Faal

Discussion in 'De lounge' started by Manque, Jul 14, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niveah

Niveah Fanatiek lid

Dec 4, 2014
    3,528
    1,391
    113
    Female
    Haha dat had ik laatst met poffertjes en gesmolten chocopasta. Liet gewoon mijn telefoon erin vallen. Allemaal gesmolten pasta waar mijn geluid uit komt en nu doet het geluid heel raar. Kan wel janken!

2. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

Dec 2, 2016
    3,701
    4,591
    113
    Oh wat vervelend! Mijne doet het nog wel gewoon gelukkig. Hij is ook al drie jaar oud dus moet ergens een keer kapot aan gaan, maar ben toch blij dat ik nog geen nieuwe hoef te kopen want die dingen zijn zo duur!

3. Niveah

Niveah Fanatiek lid

Dec 4, 2014
    3,528
    1,391
    113
    Female
    Ja!!! Echt zo balen dit. Het is een iPhone 5c maar doet het verder perfect!! Baal zo erg....

4. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

Mar 28, 2015
    1,998
    221
    63
    Zonder benzine stil staan 500 meter voor het tankstation... En ik dacht mijn auto zo goed te kennen... :cry:

Adje, Leeuwtje83, beertje22 and 18 others like this.
  5. Lies1611

Lies1611 VIP lid

Jun 3, 2013
    7,147
    3,174
    113
    Haha heel herkenbaar! Ik wilde een vallend scheermesje onder de douche opvangen en dat mislukte, dus ik heb m tussen mn hand en mn been geklemd maar doordat het glas was gleed ie zo naar beneden met als gevolg een snee van 10cm op mn bovenbeen :thumup:

6. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,108
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    Nu net. Ben aan het werk (kraamverzorgende) en laat zo mijn restjes kip Tandoori van gisteren op mijn witte uniform vallen.

HooyoShimbir likes this.
  7. huggybird

huggybird Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,738
    803
    113
    De staafmixer iets optillen terwijl die in de tomatensoep zit..... Alles zat onder..... Ik gillen:eek:
    Even rondkijken, telefoon halen en foto van de keuken naar mijn man sturen:D we eten soep vandaag, nou ja, wat er nog van over is....

Kukido, Kerstster, Biny and 6 others like this.
  8. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    4,390
    1,667
    113
    Female
    Randstad
    Vanmorgen verslapen, geen ontbijt op. gauw in mijn meeneem koffiemok 2 cappuccino’s gegoten. Wil ik drinken spetter ik de halve auto incl kleding onder. Poging 2 resulteerde in een vreselijk verslik partij waarbij ik 10 min hoestend met piepende ademhaling met 120 over de snelweg reed.

De rest van de dag verloopt nog goed :cool:

Leeuwtje83, Ysabella, Ansji and 5 others like this.
  9. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

Sep 25, 2011
    2,806
    417
    83
    Flesje woksaus op de bovenste plank in de apothekerskast gezet. Bij het openmaken vd kast daarna viel het natuurlijk kapot achter de kast :( kon wel janken.. na een uur poetsen was het nog niet helemaal weg. Dat spul kruipt overal en natuurlijk niet naast de kast geleider, maar er tussenin :eek:

10. Bailief

Bailief Niet meer actief

Fietskar bestellen, in de woonkamer in elkaar zetten en er nu achter komen dat hij alleen maar uit elkaar door de deuropening past...

Minime3, femkes, Mop81 and 75 others like this.
  11. Aaf88

Aaf88 Bekend lid

Oct 26, 2012
    596
    279
    63
    :roflmao::roflmao::roflmao:

Hopsatee and Bailief like this.
  12. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Heerlijk topic, ik voel me helemaal thuis.

baby90, MamaLe, Bailief and 2 others like this.
  13. Manque

Manque Niet meer actief

Voor je dochter? Speciaal model of een gewone fietskar? Sorry, fietskarren zijn even een obsessie op dit moment :D

Bailief likes this.
  14. Manque

Manque Niet meer actief

Ik ook! Ben zo'n enorme kluns :roflmao:

baby90, marb and JosjeM like this.
  15. Bailief

Bailief Niet meer actief

Haha ik zag al zoiets in je verhaal over jullie vakantiehuisje :D
    Maar nee, niet voor mijn dochter ;) een hele gewone zodat mijn zoon ook mee kan. Dochter past nog met gemak achterop :)

Manque likes this.
  16. JosjeM

JosjeM VIP lid

Jun 4, 2017
    10,887
    9,664
    113
    Female
    Oh er schiet me wat te binnen!

Ruim 2,5 jaar geleden zijn we verhuisd, tijd voor een nieuwe wasmachine. De wasmachine was goed en wel geïnstalleerd en ik besloot daarom een wasje te gaan draaien en zelf lekker te gaan douchen.

Ik was net uitgebreid mijn haar aan het wassen toen ik ineens een mega kabaal hoorde wat ik niet thuis kon brengen. Was het onweer? Is er iets gevallen? I had no f*cking clue.
    Eenmaal beneden aangekomen om te kijken hoever de wasmachine er mee was, zag ik dat de wasmachine aan de wandel was gegaan en niet zo'n klein beetje ook. Geen idee hoe dat kon, maar na een beetje googlen kwam ik erachter dat de transportbouten er nog wel eens bevestigd aan de wasmachine konden zitten. En ja hoor! Dat waren de boosdoeners en zij hebben voor het helse kabaal gezorgd en dat de wasmachine aan de wandel is gegaan. :roflmao:

Gelukkig is de wasmachine er goed vanaf gekomen en doet ie het nog!

Manque likes this.
  17. indy90

indy90 Fanatiek lid

Jan 21, 2017
    3,915
    3,603
    113
    :roflmao::roflmao: Deze fail had ik ook afgelopen kerst! Heb het er overigens wel af gekregen.

18. JosjeM

JosjeM VIP lid

Jun 4, 2017
    10,887
    9,664
    113
    Female
    @marb @Manque ik voel me inderdaad hier ook helemaal thuis. Ben echt een kluns eerste klas. Ik vraag me soms echt af hoe ik bepaalde dingen voor elkaar krijg.
    Kan nog wel een tig faalmomenten in dit topic kwijt :roflmao:

baby90, marb and Manque like this.
  19. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

Aug 2, 2016
    1,149
    722
    113
    Haha gelukkig ben ik niet de enige:roflmao:
    wij hebben een soort apart stucwerk en als ik daar met water en een doekje overga laat het allemaal los:cry: dus nog steeds chocovlekken

20. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,827
    3,623
    113
    Tijdens een fikse ruzie met mijn man liep ik ooit woest de vaatwasser in te ruimen, waarna ik het deurtje woedend dicht klapte: een hoop gerinkel en letterlijk ieder glas dat er in stond in kleine stukjes... Waarna we allebei bijna op de grond lagen van het lachen. Wel een beetje dure manier om een ruzie op te lossen :D

Kerstster, Nellie4, Vulpen and 4 others like this.

Share This Page