#Faal

Discussie in 'De lounge' gestart door Manque, 14 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Hahaha, ik zie het al helemaal voor me. ik vraag me dan af hoe kun je dat niet door hebben :roflmao: die dingen knisperen zo.

einad en Biny vinden dit leuk.
  2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hahahahaahahahahaha

Bailief vindt dit leuk.
  3. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.332
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    ..ik heb een werkrooster elke week andere tijd en een keer zaterdag of zondag werken. Ik meen vandaag te werken..dus kom ik in mijn werkkleding binnen (vriend mij afgezet) Zegt mijn collega..je hoeft vandaag niet te werken. Ik kijk naar de indeling..sta ik er niet eens op! We kijken samen naar de rooster...ik zo fk!! Ik bel mijn vriend op ja kom mij maar weer halen want ik hoef helemaal niet te werken!! Ik moet morgen werken zeg ik tegen haar en ook tegen mijn vriend (collega) Wij keihard lachen..ik loop de kantine uit en ben naar de parkeerplaats gelopen en we zijn toen naar mijn schoonouders gegaan.

4. Frubbel

Frubbel Actief lid

28 sep 2013
    435
    159
    43
    Het is me nu 2 keer overkomen dat ik een wereldgerecht kook en op het moment dat ik klaar ben in het doosje nog een zakje aantref...
    ik kook doorgaans niet en dat heeft een reden

Leo85, Lindalovesmo, In your eyes en 9 anderen vinden dit leuk.
  5. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Dit heb ik ook gehad haha!
    De eerste tien gingen heel goed, waren prachtig gelukt. En opeens klapte er één kapot, inderdaad ook in mijn gezicht (hete chocola in mijn oog!!), op mijn kleding, de vloer, het plafond, de keukenkastjes... en het ergste was nog dat ik het niet bij mij thuis deed, maar bij een vriendin.:oops:
    Uiteindelijk kwamen we er wel achter waarom het opeens misging. Ik dacht namelijk dat ik de kookplaat uit had gezet, maar ik had 'm per ongeluk op power gezet.
    De chocola was daardoor veel te heet geworden en de ballonnen knapten door de hitte. Daarna het vuur zachter gezet en toen ging het weer prima:thumup:

mamaloe250 vindt dit leuk.
  6. Haha kan je nagaan waar mijn gedachtes waren.. en een kwebbelende dochter naast mij.
    Nu moet ik wel zeggen dat deze slofjes helemaal niet meer zo knisperen dan dat ik voorheen gewend was.

Nellie4 vindt dit leuk.
  7. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Blij dat ik niet de enige kluns ben.
    Het is me al 2 keer gebeurd dat ik buiten bij de supermarkt kwam en dat mijn boodschappen nog bij de kassa lagen.

En ik maak nooit van mijn leven nog gehaktballen. De laatste keer dat ik dat probeerde kwam er zoveel rook dat de rookmelders afgingen. Wij hebben van die geschakelde, dus alles ging af. Mijn zoontje sliep eronder en hij sliep er nog doorheen ook.

sydneys vindt dit leuk.
  8. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Savonds de trap naar zolder heel mooi en netjes geschilderd... om er vervolgens achter te komen dat de radio op zolder nog keihard staat te tetteren en die dus niet meer uit kan:D

Uiteindelijk in de meterkast die hele groep maar uitgezet, anders kon ik niet slapen.

Kippetje88, Vitamientjuh, Leo85 en 23 anderen vinden dit leuk.
  9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Dat kan zo uit de Donald Duck komen :roflmao:

10. Kukido

Kukido Fanatiek lid

16 jun 2016
    2.365
    2.962
    113
    Ik had een sausje gemaakt in een pannetje op het gasfornuis. Ik wilde hierna vlees bereiden in de airfryer.
    De airfryer zet ik dan altijd op het fornuis, onder de afzuigkap.
    Dus pannetje met saus van het fornuis gehaald. Airfryer op het fornuis gezet en het vlees erin gedaan.
    Na een minuut of 5/10 ging ik kijken hoe het met het vlees ging. Kom in de keuken zie ik het handvat van de airfryer smeulen en al licht vlamvatten. Was dus vergeten om de pit van het sauspannetje uit te zetten. :oops:

Ik als een gek proberen het te doven. Lukte niet. Man in paniek geroepen. Die had de blusdeken erover heen gegooid en de stekker eruit gehaald.

Vitamientjuh, Chocolat en Ysabella vinden dit leuk.
  11. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.605
    8.357
    113
    Vrouw
    Ik heb een vocht bestendig toetsenbord. Hij drinkt nogal vaak koffie.

Leeuwtje83 vindt dit leuk.
  12. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Kar vol boodschappen gedaan en toen kwam ik erachter dat m’n portemonnee nog in de auto lag. Gelukkig had ik dat door voordat ik iets op de band had gelegd. Ik kon de kar even wegzetten en snel naar de auto lopen.

MamaLe vindt dit leuk.
  13. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Geweldig :roflmao::roflmao:

14. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.569
    113
    Met koffiezetten de koffie niet in het filter gooien maar in het waterreservoir.

Best lastig om schoon te maken

Diro, Vitamientjuh, Kerstster en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    Hier precies t zelfde gehad whahahaha. Jammer ook we hebben geen achterom. Dus nu staat ie paar huizen verder bij bure die een zijtuin hebben haha

Bailief vindt dit leuk.
  16. Bailief

Bailief Niet meer actief

Wat een opluchting dat ik niet de enige ben :roflmao:

17. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    Zie net jr foto..... hier precies dezelfde kar whahaha

marb en Bailief vinden dit leuk.
  18. Bailief

Bailief Niet meer actief

Het ligt aan de kar, niet aan ons :cool:

19. Torretjeee

Torretjeee Niet meer actief

Hier een topweek. Telefoon van vriend laten vallen, stuk. Aanrijding gehad met de auto, stuk. Mijn eigen telefoon laten vallen, stuk. Mijn zoontje viel van zijn fiets, giga bult de grote van een mandarijn op zijn hoofd + het bloed gutste eruit, stuk.

20. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Telefoon in je kontzak hebben zitten, naar t toilet moeten en plons.. telefoon in de pot.. erger nog al 2 x gehad..

Deel Deze Pagina