Zondag vertrekt mijn vriend voor 3 weken naar hongarije. Het is een oefening (militair)en hij is dan bijna niet te bereiken.. Ik wil hem wat kleins / liefs mee geven maar wat? Ik heb hem al eens een boekje liefste papa mee gegeven, een kaartje etc. Maar kan nu echt niks verzinnen. Kan niet iets groots zijn, omdat het in zijn handbagage moet.. help?
Ik heb een vriendin eens een klein knuffelbeertje meegegeven die een shirtje aan had met een foto van ons erop. Besteld via internet, waar je ook mokken etc kan laten bedrukken met een foto. Zou persoonlijk wel iets doen met een foto. Klein fotoboekje bestel ik vaak als kleinigheidje, 10x15 cm dus ideaal voor in je handtas/bagage *zie nu dat het wel kort dag is iets te bestellen. Zelf wat foto's printen en boven in het hoekje perforeren, lintje erdoor en ook een leuk boekje
Ik zou overal wat lieve briefjes tussenstoppen. In zijn toilettas, kleding etc. Met wij houden van jou, we missen je, wij denken aan je. Een leuke tekening van dochter en idd een foto
Misschien iets symbolisch wat een grote waarde/betekenis heeft binnen jullie relatie/gezin? Bijvoorbeeld.. Als je elkaar ontmoet hebt bij een concert, geef je een klein souvenirtje (of plaatje, of foto, verzin het maar) mee van de betreffende band? En een lief briefje en een foto erbij? Zoiets..
Foto's en een briefje van dochter: wat ik zo leuk aan mijn papa vind is.... Met verschillende antwoorden van haar.
Dat vind ik een leuk idee. 3 weken is lang, maar niet zo lang om volledige knuffelberen te bestellen (vind ik).
Mijn man is ook wel eens zo lang weggeweest en ik had inderdaad voor elke dag wat liefs op een briefje geschreven en die in envelopjes gedaan. Als ik toen kinderen had gehad had ik ze in elke envelop ook wat laten schrijven of tekenen.
Ik hou zelf van schrijven, dus ik zou een lieve brief schrijven met hoeveel hij voor je betekend, dat je trots op hem bent etc . Zodat hij iets heeft om terug te lezen, wat meer dan een kort zinnetje op een briefje. En een foto erbij van jullie gezin? En dat in een envelop ergens verstoppen in zijn koffer.
Een militair, kan je niet van die dogtags laten maken met jullie namen erop en een hartje of iets dergelijks. Dan heeft hij jullie heel dicht bij zich. Misschien te zoetsappig... en ik weet ook niet of het wel op tijd klaar kan zijn.
nou dit dus. leuke lieve kleine dingetjes die hij overal in zn koffer weer vindt... of voor elke dag een briefje / tekening,zoiets?