Mn weegschaal doet irritant.

Discussion in 'De lounge' started by Emo, Mar 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    De weegschaal werkt niet mee.

Soms ga ik er 2 keer achter elkaar op staan, geeft die binnen 5min 2x iets anders aan. En als ik 'm in de badkamer gebruik weeg ik ook ineens 2 kilo meer, in de slaapkamer ben ik weer 1 kilo lichter en op de gang gaat er nog een kilootje van af. Nou ja!

Dat ding heb ik nu een maand of 2, dus haast nieuw en ga 'm nu pas eens gebruiken.

Krijg er wat van, en weet nog niet wat ik nu precies weeg. :(

2. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Waarom weeg je je niet eenmaal per week? Op een vaste tijd?

3. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

Sep 23, 2013
    1,743
    277
    83
    Female
    Jeugdhulpverlener
    Denk dat je dat met iedere weegschaal wel hebt hoor.. Iig dat ie op verschillende plekken wat anders aangeeft.. Indd gwn 1x erop gaan staan en ong zelfde tijd en zelfde plek.. Dan heb je het meest betrouwbare resultaat :)

4. Delta

Delta Niet meer actief

Ik heb een heel scheef huis maar mijn weegschaal geeft overal hetzelfde gewicht aan hoor. Misschien kapot?

5. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Weegschalen moet je niet telkens verplaatsen.
    1x per week wegen op dezelfde plek en zelfde tijd. Niet 4x achterelkaar

6. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Ik heb ook zo'n weegschaal!

Op de tegels in de badkamer geeft het ding iets heel anders aan dan op het laminaat in de slaapkamer. Ik ben niet ontevreden over het gewicht dus mij maakt het niet zo uit :)

7. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ik weeg me ook wekelijks (gebruik 'm nu 2 wk, is voor mij 'pas').

Met de vorige weegschaal had ik dit niet hoor, alleen had ik toen geen digitale zoals nu maar zo'n jaren 60 (als ik dag mag zeggen) ding, zonder cijfertjes, enkel met streepjes. :p

8. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0

verschillende gewichten in verschillende ruimtes komt door je vloer..

als je vloer niet gelijk ligt dan krijg je schommelingen.. vloer moet waterpas zijn

9. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Jo85, nou 4x dat ook weer niet. Denk dat elke vrouw weleens nogmaals even checkt wat het gewicht nu precies is/was. En als je er dan nogmaals op staat en ziet dat je een halve kilo lichter woog als een paar seconden terug, dat dat vreemd is.

Delta ik weet niet of die kapot is, zo te lezen hebben er meer mensen last van.

10. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ah, daar komt het antwoord! :)

Dan zal ik maar het eerste gewicht wat de weegschaal aangeeft, aanhouden. En ook maar steeds op dezelfde plek wegen.

11. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Heb t ook hoor, dan staat ie hier niet waterpas. Ik heb mn weegschaal op een vaste plek staan in huis...

12. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Nam 'm vanmorgen vrolijk mee naar de badkamer. Ging er na het douchen op staan en zie 2 kilo meer als vorige week. :$

Ik direct naar de slaapkamer, en daar weer wegen en haalde opgelucht adem maar kreeg wel vraagtekens. ;)

Ik zal nu niet meer zeulen met dat ding. :)

Bedankt voor het antwoorden!

13. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oei, dat is wel even schrikken, 2 kilo erbij! Gelukkig weet je wat er nu aan de hand is :)

Sorry trouwens, ik vernam uit je eerste post dat je heel veel weegt op een dag :p

14. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,158
    35,816
    113
    Ja, ik heb ook zo'n eentje, maar die van mij doet dat dus ook als hij op dezelfde plek blijft staan. Erg frustrerend.

15. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina

Nee joh, geen probleem meid. Ik had het er misschien wat duidelijker bij moeten typen.

Ja poeh was echt schrikken hoor, en dacht wat heb ik de afgelopen week wel niet fout gedaan haha. Maar goed, ik weet nu waaraan het ligt.

Suus, ja dat had ik dus vanmorgen in de badkamer! Ik zal er nu dus max 1x op gaan staan op een vaste plek.

16. Zwaluw88

Zwaluw88 Bekend lid

Oct 18, 2013
    610
    0
    0
    Zeeland
    Mijn weegschaal geeft altijd teveel aan hahahaha.

17. Niekske78

Niekske78 Actief lid

Nov 18, 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    De mijne heeft nog vreemdere kuren... Als ik er de 1e op sta, geeft ie een ander gewicht aan, dan de 2e keer. Hier zit soms wel 2,5 kg tussen! Ik verplaats m in de tussentijd niet, en er zit maar 30 seconden tussen. De 3e keer pakt ie (op een ons 1, 2 na) hetzelfde gewicht als de 2e keer. Dan hou ik dan maar aan...

18. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

Dec 21, 2013
    1,805
    655
    113
    Mijn weegschaal doet ook irritant en mijn spiegel ook. Ze laten altijd zien dat ik 20 kg teveel weeg...hahahaha!!! *Sorry flauw*

19. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    *vind ik leuk*

Haha :D !

20. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

De gouden tip: Doe geen weegschaal.
    Ik weeg mezelf 3x per jaar als ik bij mijn ouders ben. Hier heb ik geen weegschaal.
    Stuk beter voor je zelfvertrouwen, haha :D

Share This Page