speelgoed tips

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by MSL12, Jul 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,385
    200
    63
    Mijn dochtertje is nu 15 maanden ze heeft opzich best wel veel speelgoed maar toch heb ik het idee dat ze er een beetje op uitgekeken raakt, waar ze eerst langere tijd met iets kon vermaken is het nu kort. Ik dacht misschien aan wat nieuw speelgoed maar wat is dan leuk?

waar spelen jullie dreumesen langere periode mee?

2. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,385
    200
    63
    sorry dit hoorde bij baby en dreumes te staan oops

3. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    Hoort bij dreumes topic;)
    Maar tip: niet zo veel speelgoed juist doen en kopen.

4. browneyes

browneyes Actief lid

Jun 17, 2010
    406
    0
    16
    Hoi, heel herkenbaar!

Mijn zoontje raakt ook redelijk snel uitgekeken op zijn speelgoed. Wat bij mij goed helpt is het speelgoed in 3 bakken te verdelen. 2 bakken speelgoed worden boven weggezet en 1 bak blijft beneden om mee te spelen. Zodra zoonlief uitgekeken is op de bak speelgoed wissel ik die bak om met 1 van de 2 bakken van boven. Zoonlief is er dan weer een paar dagen zoet mee.

Mijn zoontje speelt heel graag met de autootjes van toet toet, houten treinbaan van Ikea en met duplo.

5. rijo

rijo VIP lid

Mar 5, 2014
    5,272
    2,034
    113
    Dit doe ik ook. Af en toe pluk ik mijn keukenkastjes leeg en laat ik mijn zoon zijn gang gaan met Tupperware bakjes, pollepels en pannen. Hij heeft ook een eigen (ongebruikte :p ) afwaskwast, vindt 'ie ook helemaal geweldig! Misschien is een zandbak nog een idee?

6. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,385
    200
    63
    voor buiten heb ik idd wel speelgoed wat ze nog steeds erg leuk vind het gaat vooral om binnen. ik heb alles al in bakken zitten zodat ze wat kan pakken maar alsnog heb ik het idee dat het haar snel verveeld.

7. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Rond die tijd vond ze de picknickmand van fisher price erg interessant, daar heeft ze veel mee gespeeld. En een theepot, volgens mij ook van fisher price.

8. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

De toet toet auto's. Ook leuk voor meisjes en blijft ook lang leuk! Vandaag speelden ze in de klas van mijn oudste (groep 2) er nog mee, en hij heeft het al sinds zijn tweede.

9. Frisbie

Frisbie Bekend lid

Apr 3, 2015
    895
    1
    16
    NULL
    NULL
    De toet toet auto's met de parkeertoren was hier een groot succes. Hij gaat hard richting de 2 nu, maar het blijft leuk.

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Lid worden van een speel o theek! Hier kost dat ca 12 euro per jaar geloof ik - wij zijn gratis lid via school - en je kan heel veel speelgoed lenen. 3 weken en dan weer wat nieuws. Zo proberen we veel dingen uit. Zoef zoef leek me bv leuk maar daar waren ze in 5 minuten klaar mee. Terwijl little people weken succes is.

Share This Page