Helaas afgelopen maandag werd de bevalling van onze zoontje opgewerkt. Het hartje stopte met 14.5 weken. Het bevalling ging goed, placenta etc uit. Weinig bloedverlies. Nu heb ik bloedverlies die vergelijkbaar met ongi. Ze zeiden kan 6wk doorgaan of minder. Na mijn keizersnede had ik 2 wk licht bloedverlies en gewoon mijn cyclus gelijk terug van 28-30 dagen. Voor mijn eerste zwangerschap had ik cycte en endometriose, na laparascopie was ik gelijk zwanger. Na 1 jaar na de keizersnede toevalling op en rond eirensprong geklust en was gelijk raak. Nu willen we dolgraag weer zwanger worden en ik vraag mij af hoe tel ik mijn cyclus?? Arts zei dat je kan ook eirensprong hebben zonder menstruatie dus dat vloei van bevalling telt als menstruatie? Snap niet zo goed... Willen gaan klussen al vloei gestopt is en ovulatietesten gebruiken Ik vraag mij af of je lastiger zwanger kan worden door afbreking of niet en hoe was dat bij jullie? Geb natuurlijk endometriose dus misschien lukt het mij langer niet van andere kant is wel gelukt vroeger..
Ik was na 5 weken weer ongesteld (had 3 weken gevloeid na de bevalling). Na mijn eerste menstruatie zijn we er weer voor gegaan en ik was in de tweede ronde opnieuw zwanger. Mijn cyclus was direct zoals het was voor mijn zwangerschap, 25 dagen.