vandaag een zwangerschapstest gedaan, die was positief, en geeft aan dat ik 5 weken of meer zwanger ben. ik heb een zoontje van 6 maanden, en ik weet niet of het aan de hormonen ligt maar ik voel me best wel schuldig tegen over hem, nu krijgt hij alle aandacht en het is allemaal zo snel , maja ik ben zwanger en ik kan het niet terug draaien,
Gefeliciteerd. Ik weet hoe je je voelt ik werd zwanger van 2e toen zoontje 9 maanden was En het ging vanzelf ik zag ook beren op de weg En nu zijn ze 8 en 7 jongen en meisje en hebben heel veel aan elkaar en de 3e kwam er ook snel achter toen de andere 2 en 3 waren Nu zijn ze dus 8.7.5. Jongste 9 maanden Super gezellig zo kort op elkaar Succes
Herkenbaar had k ook, maar ik wilde t zelf heel graag dus t was n bewuste keuze hier. Tuurlijk waren er in de zwangerschap en in de eerste maanden erna wel momenten waarop k dat schuldgevoel nog wel eens had, want soms kun j j knap belabberd voelen, moe zijn etc en heb je gewoon minder aandacht voor hem. Maar kan echt zeggen dat k t nie anders had gewild. Vond t zelf n super fijne periode om zwanger te zijn omdat zl nog niet zo veeleisend was als dat ie dat bijv net rond de twee jaar was plus ik kon als hij sliep smiddags ook n dutje doen. Nu zijn t echt beste vrienden en trekken leuk met elkaar op. T is geweldig! Van harte gefeliciteerd, laat t maar even op t gemakje landen. Knuffel
Gefeliciteerd! En laat het even bezinken. Snap dat het even een schok is. Maar komt vast allemaal goed.
Ik begrijp je heel goed. Mijn 1e was 2.5 en de 2e 7 mnd toen ik zwanger werd van onze 3e. Ik ben echt weken in shock geweest. Maar t is goed gekomen gelukkig . Ze zijn nu 12, 10 en 9 en zijn gek op elkaar!
Ik heb dat schuldgevoel ook, nu ik steeds vaker uitgeput ben. Ik raakte 7 maanden na de bevalling zwanger. Maar ze zullen niet alleen aandacht van papa en mama krijgen, maar ook van elkaar. En er zitten nog veel meer voordelen aan vast. Laat het bezinken, het komt vast allemaal goed
5+ ik ben benieuwd hoever je echt bent. En je moet je toch niet schuldig voelen. Voor de kindjes zal het leuk zijn dat ze niet veel schelen! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Niet schuldig voelen hoor. Mijn jongste 2 schelen 11 maanden en het is zo mooi om te zien hoe trots grote zus is op d'r kleine zusje 😊 zelfs op die leeftijd snappen ze dat al,
Hier nog zo eentje; zes maanden na de geboorte zwanger van de tweede. In het begin vond ik het allemaal heel leuk maar nu begin ik het moeilijker te krijgen; vooral schuldgevoel en angst naar de toekomst toe. Ik wil beiden even veel liefde en aandacht kunnen geven. En ook de vraag ga ik het wel kunnen... Hoe het zal zijn, daar moet ik nog heel even op wachten maar ik probeer vooral het positieve voor ogen te houden... Ik ben er wel van overtuigd dat de kindjes later erg veel aan elkaar zullen hebben... Wie weet vind ik het zelf zo leuk dat ik nog wel een derde wil waarbij er iets meer maar ook niet veel meer leeftijdsverschil tussen zit
Ik werd na 7 maanden zwanger van de tweede. ze zijn nu 2 en 3 en ze gaan zo heerlijk schattig met elkaar om had het echt niet anders gewild. En tijdens m'n zwangerschap dacht ik ook weleens van ojee, maar eigenlijk ging het van begin af aan goed
Bij mij zit er nog geen 14 maanden tussen de eerste twee en dat is echt super. Voor de kinderen is het zo leuk om dicht op elkaar te zitten. Hier zijn het echt beste vriendjes. En ze hebben best lang gelijktijdig slaapjes gehad wat ook heel fijn was. Alle aandacht die je nu misschien minder hebt krijgen ze dubbel terug van hun broer/zus straks.
Ik had 3 kindjes van 0,1 en 2 jaar oud. Zo enorm leuk!! Ze zitten helemaal in elkaars belevingswereldje. Ik vind het echt ideaal want ze vinden allemaal hetzelfde leuk.
Hier precies hetzelfde! Heb een zoontje van 6,5 mnd en ben er vorige week achter gekomen dat ik weer zwanger ben. 6.3 wkn nu volgens m'n eigen berekening... Ik had ook meteen een soort schuldgevoel; alsof ik er straks niet helemaal meer voor hem kan zijn... maar dat is al wel aardig weggezakt. Hoewel het erg druk zal zijn, heeft het denk ik wel heel veel voordelen! Inderdaad in dezelfde belevingswereld, tussen de middag nog samen een slaapje doen etc. Hoe gaat het met jou Draakie1990? Al een beetje aan het idee gewend? Hoe ver ben je nu zwanger?