Ik kan er niet over oordelen aangezien Aiden met een geplande keizersnee geboren is. Maar ik was een week te vroeg geboren, mijn jongere zusje 2 weken te vroeg en mijn jongste zusje 3 weken te vroeg.
Grappig, deze vraag wilde ik net stellen, alleen dan dat de tweede juist eerder komt. Leuk om dit te lezen, ik hoop dat er nog veel meer reageren. Ik ben nu 21 wkn zwanger
Mmm als ik de reacties lees klopt er niks van haha! 5 mensen geven aan dat de 2e juist eerder kwam 8 rond dezelfde termijn 1 later..
Ik Had gelezen dat de tweede gemiddeld 6 dagen eerder komt dan de eerste. Ik hoop het maar. Ik heb echt geen zin om weer tot de 41 weken door te lopen
Ik denk dat hier die vlieger wel opgaat!! Onze eerste is geboren met 38+6 en ik zit nu op 38+4... Zou toevallig zijn als ik voor dinsdag nog beval... (Ik hoop stiekem van wel natuurlijk 😉 )
Fabel! Tweede kwam 2 dagen eerder Derde kwam 3 dagen later. En bij mijn moeder kwam ik 2 dagen later en mijn broertje op de uitgerekende dag.
1e kwam met precies 40 weken na inleiding die begonnen was op 39+6 vanwege hoge bloeddruk. De 2e kwam met 39+2 spontaan. Hier dus 5 dagen eerder.
Tja, ten eerste moet je dan ook maar precies weten wanneer je eisprong was om precies vast te stellen hoelang je al zwanger was. Want met een echo zitten ze er ook wel eens een paar dagen naast. Vervolgens spelen er andere factoren ook een rol zoals stress. Wat ik gehoord heb bevallen vrouwen van nature ongeveer rond dezefde zwangerschaps duur. Dus als je bij de eerste een natuurlijke bevalling hebt gehad rond 38 weken zal dat bij de tweede ook zo zijn. Maar een paar dagen verschil... dat zou ik al als even lang beschouwen.