Hallo, Ben nu 9,4 weken zwanger. Had gisteravond en vannacht flink kramp denk ik haha....het is een beetje vaag. Kan me niet goed indenken of het nou echt was of in me dromen/slaap. Maar het heeft me wel onzeker gemaakt of het allemaal wel goed gaat daarbinnen. Andere ervaring hierin en van de negen naar de tien weken minder symptomen??
Hee Ingeping, Wat leuk je tegen te komen en wat gaaf om te horen dat je zwanger bent!!! GEFELICITEERD! Het is je echt gegund! Wat betreft die krampen: dat heb ik ook wel gehad tijdens de zwangerschap. Verloskundige zei dat het te maken heeft met de groei van je baarmoeder. Als je je zorgen maakt kun je de vk bellen. Heb je binnenkort een echo? Of er al een gehad?
Bij mn tweede zwangerschap had ik vanaf 10 weken ook een stuk minder symptomen (gelukkig). Ben je ook veel misselijk?
Heyyy Azrit wat leuk, Heb maandag een echo, dus wil het wel uitzingen. Maar nu werd ik vanmorgen weer wakker met zo een gevoel van het zal wel niet meer goed zijn. Heel irritant. En wil er vertrouwen in hebben. Loop nog via het zkh. Me vriend kan maadagmiddag mee heeft hij geregeld dus ga dat gewoon afwachten. Het is gewoon gek minder te gaan voelen etc. Hoe is het verder met je?
Snap dat je vertrouwen wilt hebben, maar je hebt natuurlijk ook al veel meegemaakt dat het misschien lastig is om vertrouwen te houden. Misschien toch voor je eigen gemoedsrust het zkh bellen? Misschien mag je tussendoor even langskomen?
Ik heb denk ik wel tot 16 weken krampen en steken gehad. Dat is gewoon de groei van je baarmoeder. Daarentegen heb ik hiervoor een mk gehad en had ik ook krampen. Dus het is lastig. Probeer positief te blijven zolang je geen bloedverlies hebt.
Voor zover gaat het nog steeds goed, op naar maandag. We gaan er vanuit dat alles ok is. Het is allemaal zo onvoorspelbaar als wat, dus geen touw aan vast te knopen.
Ik ben nu bijna 8 weken en was misselijk, en nu niet tot nauwelijks meer... Maak ik me ook gelijk zorgen. Bij mijn andere zwangerschappen was ik trouwens helemaal niet misseijk
De onzekerheid is echt killing Wel heel herkenbaar, klachten veranderde hier ook gedurende mn zwangerschap. Toi toi toi voor maandag!
Ja de dingen die je er bij krijgt lijken dan wel een goeie houvast he. Voor je gevoel zit het dan wel goed. Zo gauw die klachten dan weggaan denk je o jee zal het wel goed gaan daarbinnen. Konden we af en toe maar even naar binnen gluren haha....
Ik had het ook bij die tijd, opeens zoveel minder last terwijl overal stond dat je op je piek zou zitten, die week zag ik een prachtig kindje met een mooi kloppend hartje Volgens de verloskundige was het normaal dat nu de symptomen minder werden. Liefs
Hey meiden, Alles is goed gegaan met de echo. Alles keurig op schema. Hij/zij was goed te zien. Mooi kloppentje hartje. Helemaal goed!! Volgende week do nog een keer gluren met de nekplooimeting.
Goed nieuws dat alles goed gaat. Het kan je soms echt even onzeker maken. Hoe gaat het nu met je symptomen Ingeping? Ik zit nu in de overgang van 9 naar 10 weken en merk ook dat ik echt nergens last van heb op soms een beetje een trekkerig gevoel in de liezen na ( en dan ook nog alleen sochtends) ..