hallo daar, ik zit met een vraag en hoop dat jullie antwoord kunnen geven. 14apr was eerste dag van mijn laatste menstruatie, toen heb ik van cd3 t/m cd7 clomid geslikt, toen op cd 15 heb ik een echo gehad en was mijn ei 21mm en stond op springen,omdat ook mijn zuurgraad niet goed was kreeg ik een spoeling mee die ik de dag erna heb gebruikt. vervolgens heb ik op cd33 positief getest. afgelopen maandag heb ik mijn 1e echo gehad, ik zou dan dus volens de berekening 7w6d moeten zijn, maar op de echo was het 6w6d.. Ondankt dat ik dus vrij precies mijn eisprong weet scheeld het toch een week, ik vraag mij af hoe dit kan komen, er was overigens wel gewoon hartactie te zien. Volgende week krijg ik nog en echo om te zien hoe het er dan voor staat. ik maak mij er toch best wel druk om terwijl dat misschien helemaal niet nodig is.. alvast bedankt! groetjesss
hoi, de nauwkeurigheid van de echo is nooit 100% en ook al weet je je eisprong dan weet je nog niet de dag van de bevruchting, die kan namelijk best een paar dagen later zijn. je hoeft je nu geen zorgen te maken, wacht gewoon de volgende echo af! Mirjam