Fabel of feit ?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Nathalie01, Mar 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendiietjeq

Feb 12, 2009
    33
    0
    0
    ik was ook niet misselijk en krijg een meid, dus is gewoon een fabel

2. booky

booky Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    4,924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    De eerste 16 weken erg misselijk en we hebben een zoon gekregen!

3. Noushis

Noushis Actief lid

Sep 16, 2008
    336
    0
    0
    *lol* Bij mij denken ze dat ook... omdat ik bijna nooit misselijk was, denken ze ook dat het bij ons een jongentje gaat zijn... Maar wij weten het nog niet...

4. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    bij mijn eerste nergens last van en werd toch echt een meid. deze weer zelfde verhaal maar ja hdaarvoor moeten we nog waxchten hihi.

dr zijn er veel die het denken. zelfs vk. want zo ken ik iemand die had al 2 jongens en nergens last van in begin bij de derde was ze echt misselijk. dus vk zei ooh dan word dit vast eindelijk de meid. nou koopt ze allemaal rose spul is ze bij pretecho is het toch een jongen. dus echt geen touw aan vast te knopen hoor\

wat ze wel zeggen is dat je meer kans op misselijkheid hebt als je tweeling verwacht. maar wat daar van waar is weet ik ook niet.

5. sillie78

sillie78 Actief lid

Nov 13, 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Ik ben helemaal niet misselijk en krijg een meisje. Volgens mij een fabel.

6. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    land der fabeltjes.

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Fabel! Mijn moeder is misselijk geweest bij mij en mijn broertje en bij mijn ander broertje weer niet.

8. mamavanro

mamavanro Bekend lid

Apr 6, 2008
    610
    0
    0
    huismam
    zeker een fabel!

1 ste zwangerschap zoon nooit misselijk geweest en nu zwanger van een dochter en nooit misselijk geweest...(althans in het begin nu...soms toevallig al een paar dagen)

9. carolina

carolina Actief lid

Nov 20, 2008
    207
    0
    0
    clientbegeleider gehandicaptenzorg
    bergen op zoom
    Bij de eerste zw.schap helemaal niet ziek geweest, en nu bij de tweede de eerste weken doodziek! En het zijn beide jongens, dus het wil helemaal niks zeggen.

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dat zijn leuke bakerpraatjes maar helaas kan je er geen waarheid in vinden! HEt zou kunnen dat het vaker voor komt, maar ik denk dat dat gewoon toeval is.

11. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

Nov 18, 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    Hoi,

Zoals velen voor mij al: echt een FABEL. Ik ben ook zwanger van een jochie en tot 18 weken kotsmisselijk geweest. Maar hetzelfde laken en pak bij mn vorige zwangerschap, hartstikke ziek toen en toen zwanger van een meisje. Dus het ligt er gewoon maar aan hoe gevoelig je er voor bent.

Gr, Manon

12. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ik ben tijdens de eerste zwangerschap amper misselijk geweest en dat was een meid. En nu eigenlijk ook weer niet misselijk. Heel soms als m'n eten niet goed valt, maar verder niet.

13. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Fabel!

Tijdens de 1e zw was ik 9 maanden misselijk en ik kreeg toch echt een jongen!

Nog meer fabeltjes, als je veel last van maagzuur hebt krijg je een kindje met veel haar. Hier had Ruben veel haar maar ik had weinig tot geen last van maagzuur.

14. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

Jul 9, 2008
    822
    19
    18
    Ben nog steeds misselijk en we verwachten een jongen..

15. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

Nov 14, 2007
    1,759
    0
    0
    fabel :)

Ik was misselijk en ik krijg een jochie

16. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ben niet misselijk geweest, en hoor pas over 4 weken wat het wordt.

Ben benieuwd ;)

17. mila1985

mila1985 Actief lid

Mar 20, 2009
    223
    0
    0
    mijn moeder is beide zwangerschappen niet misselijk geweest en heeft 2 dochters... nu ben ik ook niet misselijk dus ben benieuwd

18. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik ben geen dag missselijk geweest en heb een mooie zoon :D In dit geval toeval ,want denk dat het toch echt bakerpraatjes zijn :D

19. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Haha, om mij heen hoor ik het juist omgekeerd: als je misselijk bent wordt het een jongen, niet misselijk zou een meisje zijn.
    Echt een fabeltje.... Ik ben trouwens helemaal niet misselijk geweest en ik krijg een meisje.

20. z0nnetje76

z0nnetje76 Niet meer actief

Ik geloof niet in al die bakerpraatjes...
    Eerste zwangerschap 9 maanden misselijk: een meisje
    tweede zwangerschap helemaal niet misselijk: een jongen
    deze zwangerschap tot een week of 13 misselijk, wat t wordt weten we nog niet,
    maar op basis van deze gegevens denkt de omgeving nu dat we een meisje krijgen.

Share This Page