pfff even van me af schrijven! ik heb last van: MEZELF! ik ben van nature een vrolijke meid,maar nu...pffff ben de hele avond al chagerijnig. mn vriend is aan het verbouwen en vraagt de hele tijd of ik weer eens iets wil vasthouden. zit ik net even lekker,roept ie weer grrr.. hij bedoelt t erg goed hoor hehehe. word ie daarna boos dat de afwas nog niet gedaan is,vervolgens ga ik strijken en wilde daarna weer even zitten,springt de hond vol in mn buik! er zat visite en ben heel erg boos naar boven gegaan,met de deur gesmeten en lekker even een potje zittten janken en vloeken. ik denk dat ik maar naar bed ga,want ik durf niet meer naar beneden hahaha..wat ben ik toch stom he! ben blij dat ik t ff kwijt ben! groetjes
hahaha ik was gister zo giga kwaad op mijn man en waarom? nou het ging echt nergens om lekker gescholden en geschreeuwt en gehuild en dat heeft mij even goed gedaan hahaha
hahaha, zo herkenbaar. ik heb geleerd om tot 10 te tellen maar daar heb ik niet altijd zin in. ik zie het ook gebeuren bij mijn zwangere vriendinnen en collega's. ik zou zeggen, lekker laten gaan... morgen ben je vast weer vrolijk! wijt het maar aan de hormonen