Fabels rondom zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MommyOwl, 12 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Super, dankje!

2. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie zo veel aan de tips hebben! *is blij dat ik ze toch nog online heb gezet :D *

Helaas zijn alleen de eerste paar pagina's van de GroeiGids online te vinden (op Algemeen - GroeiGids). Opzich staan daar al interessante dingen in, maar de rest van het boekje is echt het lezen waard. Dus als je het wilt lezen, zal je hem moeten bestellen. Je kunt trouwens ook gelijk de hele reeks GroeiGidsen bestellen als je dat wilt, heb ik ook gedaan, staan ook hele handige dingen in voor tijdens en na de zwangerschap en over je kindje!

Bestellen kan via Algemeen - GroeiGids. Elk boekje (in een reeks van 7 stuks) kost 3,50 euro en de verzendkosten zijn 6,50 euro. Dus als je ze allemaal bestelt ben je in totaal 31 euro kwijt. En heb je dus meteen alle juiste en up-to-date informatie over zwanger worden, zwanger zijn, borstvoeding, kraamtijd en alles over het opvoeden en opgroeien van je kindje. En, heeeeeeeeeeeeeel handig: het zijn maar dunne boekjes, dus je leest er zo doorheen. Weet je binnen no-time meteen alles! En ook heel handig voor de man, die over het algemeen niet zo dol zijn om dikke pillen van boeken door te moeten spitten (dat is ook de reden waarom ik ze had besteld, omdat mijn vriend wél alles wilde weten, maar geen zin had om heel veel te moeten lezen ;) ).

3. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen
    Altijd fijn om de fabels uit de wereld te helpen. Want als je bezig bent voor een wondertje dan denk je toch aan wat je moet doen en moet laten. Nu kan ik een hele hoop loslaten.:).

4. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Klinkt leuk!! Thanks voor de tip

Deel Deze Pagina