fabeltje of feit???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bernadet26, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ondanks dat haar kamer naar een frietkot stinkt, werkt het inderdaad.

Raar maar waar, hier werkt het inderdaad ook:(

2. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    *gaat toch maar weer ff mutserig bezig zijn*

Check je kind wel ff extra als je een uit neerlegt naast t bed. Toen ik klein was deed mn moeder het ook eens en toen ze ging kijken was ik blauw. T snot wilde er wel uit, maar bij mij *kan* t er kennenlijk niet uit.

Check dus ff een x extra:)

3. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Hier werkt het ook goed. Ik krijg wel de neiging om er een frikandel bij te bakken zeg maar, het is toch net de snackbar met die uienlucht :D Wat ook goed helpt is voor het slapen gaan te spoelen met een zoutoplossing. Het is even gemeen, maar het werkt als een trein. Bij voorkeur doe je dit 3x daags. Je kunt het zelf maken en erin druppelen of met een spuitje doorspoelen (dit deden ze in het ziekenhuis en we moeten het nu preventief doen). Het maakt het snot en slijm soepel, waardoor ze vrijer ademen en alles.

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Neusspoelen hier ook gedaan, maar Quinn stikte er iedere keer zo enorm in, de arts dacht dat ik overdreef tot zij het zelf een keer dee bij hem. Toen zei ze ook, doe maar niet meer.
    Dan gewoon een spray zout oplossing 2x ieder neusgat.

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Heb dit zojuist even snel gedaan bij mijn zoontje want heb geen ui in huis en hij is snot verkouden. Ben benieuwd! Het ruikt in elk geval een stuk lekkerder als ui.

Deel Deze Pagina