Condoom geknapt

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door thesweetestever, 9 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thesweetestever

9 apr 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve dames,
    Ik wil even wat vragen en kwijt, bij ons is vrijdag De 6e het condoom volledig geknapt, rond de 22 van maart was mijn eerste menstruatiedag. Mijn cylus ligt meestal rond de 28 dagen of meer maar nooit minder. is mijn eisprong nu al geweest? (ik voelde rond de 4e wel 2 steekjes in me onderbuikk maar weet niet of dit me eisprong of darmen waren) Ik voel me sinds die vrijdag ook anders...zweverig, het gevoel dat ik zwanger ben. kan je dit al voelen? Ik heb verder nog geen klachten behalve kleine prikjes ofzo in mijn baarmoeder. en witte vloed sinds vandaag. niet droog maar slijmerig. heeft een van jullie een idee wat dit kan zijn? kan je de bevruchting eigenlijk voelen?

2. memmievan3

memmievan3 Actief lid

16 mrt 2012
    332
    0
    0
    friesland
    je kan je eisprong wel voelen, die verneem ik ook altijd.
    als 22-3 de eerste dag is geweest heb je rond 5-4 een eisprong gehad.
    er is dus een kans dat je zwanger kan zijn.

je moet het nog even 2 weken afwachten en dan kan je testen

3. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    De kans is vrij groot dat je zwanger bent. Ik neem aan, dat als je een condoom gebruikt, je niet zwanger wilt worden. Volgens mij kan je nog een Morning After halen...maar dat weet ik niet zeker.

4. memmievan3

memmievan3 Actief lid

16 mrt 2012
    332
    0
    0
    friesland
    die pil is binnen 72 uur

5. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Voor een morning after is het inderdaad te laat. Ik zou even afwachten en dan over een tijdje een test halen.

6. thesweetestever

9 apr 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mocht ik zwanger zijn dan is het kleine wonder van harte welkom!! Ik voel me gewoon zo anders, weet niet echt hoe ik het moet omschrijven... Voel ook een soort hele kleine samentrekkingen in me onderbuik... kan je nu al voelen dat er iets gaande is?

7. thesweetestever

9 apr 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    En zoals ik zei ik heb sinds vandaag last van dikke witte vloed... iemand een idee wat dit kan zijn? Mocht er een innesteling plaatsvinden hoeveel dagen na de bevruchting vind dit plaats?

8. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    tja dat laatste wast je hier schrijft, had en heb ik ook.. veel witte dikke cremachtige afscheiding...

Condoom knapjte wel precies op goede/verkeerde moment.. damn... precies na/ rond je ei...

Je had toen de dag erna natuurlijk een MA pil kunnen halen. MAar ik begrijp dat je, ondanks de veilige seks, zwanger wil worden?

DAn duim ik voor je!

9. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Spannend hoor. Je hebt rond je eisprong seks gehad dus het kan zeker. Of je nu al iets kunt voelen weet ik niet. Witte afscheiding had ik ook. Nu nog steeds.

10. thesweetestever

9 apr 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voelde dus rond de vierde steekjes(weet niet of dit me eisprong was) Als dit wel zo was dan kan ik op de 6 e niet zwanger geraakt zijn toch? Een eicel blijft toch maximaal 24 uur leven?

11. wannabeamum

12 jan 2011
    87
    1
    0
    Ridderkerk
    Opzich kan het idd zijn dat je zwanger bent.

Al vind ik het ergens wel heel snel dat je symptonen hebt. Het is nog niet ingenesteld. Maar dat zal deze week kunnen gebeuren.

Ik begrijp dat je ondanks je niet zwanger wilt worden je verder buiten een condoom geen voorbehoedsmiddelen gebruikt. Toch?

Spannend hoor! Helaas is en blijft het afwachten.

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Mijn tweede zoon is geboren door een afgegleden condoom. Dus ja het kan.

13. thesweetestever

9 apr 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik verder idd geen voorbehoedsmiddelen, hoe lang na de bevruchting vind de innesteling plaats?

14. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Volgens mij rond de 5 dagen erna. Ik heb me beide keren 'anders' gevoeld vanaf dat moment. Spannend!

15. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik voelde beide keren twee dagen na mijn eisprong dat ik zwanger was. Noem mij maar gek maar ik wist het gewoon.
    Maar toch, wacht je cyclus af en doe een test. Ik test ongeveer drie dagen voor mijn nod positief mits ik zwanger ben uiteraard ;).

16. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    afwachten de komende 2 weken.. maar zo te lezen zou je het niet erg vinden als het zo is..

17. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    spannend.. de klachtjes die je omschrijft kunnen van een zw zjn.. maar het kan ook dat je ze voelt omdat je er nu zo mee bezig bent en overal op let.. niet lullig bedoeld!! maar iss afwachten en testen!!

18. thesweetestever

9 apr 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het zeker niet erg vinden! Het kleine wonder is van harte welkom. Heb de hele dag last van kleine steekjes in me baarmoeder, dit heb ik eigenlijk(als ik ongesteld moet worden)niet, pas tegen de tijd dat ik OG moet worden.

19. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    hoi hoi.
    het kan best hoor mocht je zwanger zijn dat je he tnu al voelt.
    sommige voelen het gelijk al na de eisprong dat het gelukt is..maar ja je moet even geduld hebben en dan gewoon testen.ben benieuwd.

20. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Het kan inderdaad zijn dat je zwanger bent, afgaande van de cijfers.

Probeer je niet gek te maken door wat je allemaal wel en niet voelt. Ik heb t idee dat je t stiekum best ziet zitten zwanger zijn, en dat is de teleurstelling zo groot..

Helaas nog even afwachten.... succes daarmee!!!

Deel Deze Pagina