Wat voelen jullie voor/tijdens/na de eisprong.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wolkjuh, 1 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Op het moment zit ik met een test in huis, maar ik twijfel zo want straks is het voor niets en ik wil die teleurstelling niet voelen.

Mijn laatste ongi was anders. En heb sindsdien eigenlijk een zeurende pijn in de onderbuik, voelt aan als prikjes, het kriebelt sterk onderin de buik. Dit was zo voordat ik ongesteld werd en tijdens de korte bloeding die ik heb gehad tot vandaag.

:(

Nu is mijn vraag wat voelen jullie allemaal voor/tijdens/ en na de eisprong. Ik weet dat het voor iedereen anders is maar nu typen mijn vingers dit bericht en moet ik dit aan jullie stellen om het kwijt te raken.

Groetjes.

2. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    maar....(kijkt naar banner... :(: ) denk je dat je nu zwanger bent dan?

3. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Is het een ovulatietest? Want voor mijn ei had ik een aantal dagen meer slijm en meer steken in mijn buik. Na de eisprong kreeg ik standaard pijnlijke (.)(.) en waren de steken ineens verdwenen. Nu had ik voor mijn NOD weer opnieuw andere steken. Die heb ik gehouden tot een aantal dagen na NOD en toen waren ze verdwenen. Ze zeggen dat dat innesteling kan zijn. Nu voel ik niks behalve de pijnlijke (.)(.) en vermoeidheid.

4. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Oh, ik lees het nu opnieuw. Begrijp ik het goed als je denkt dat je misschien niet echt ongi bent geworden en nu zwanger bent? Ik heb horen vertellen dat wanneer je helder rood bloed hebt je echt ongi bent (al gaat dat volgens mij niet altijd op). Als je twijfelt kun je een test doen. Anders kun je misschien via deze site testen bestellen, die zijn wat goedkoper en dan is het minder erg om ze te verspillen.

5. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Ik tel vanaf die dag dat ik die korte bloeding had moesje. Ik twijfel dus vandaar dat ik gewoon een banner heb aangemaakt.

6. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Je begrijpt het goed leentje.

Ik heb er eentje gekocht, maar ik durf niet.

Iemand anders in mijn vrienden kring adviseerde om te wachten tot einde van deze cyclus.

Dus één dag beetje helder bloed is ongi? Nou dan ben ik dus ongi geweest. Die verschijnselen snap ik niet.

7. ik voel soms een zeurend steekje in me onderbuik tijdens mijn eisprong.

kwijt te raken... huh?

8. Niet meer actief

@Wolkjuh Hoeveel tijd zit er dan tussen de laatste normale menstruatie en de 1 daagse bloeding?

9. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

8 dagen voordat ik mijn normale menstruatie zou krijgen, maar dat zette niet door.

10. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Het twijfelen kwijt raken! :)

Sorry was niet zo heel duidelijk.

11. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

In ieder geval bedankt voor jullie antwoorden.

12. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Wolkjuh ik snap niet waarom je niet gewoon een test doet? Of je moet het leuk vinden (ik denk het niet) om elke dag in onzekerheid te leven, wel/niet, wel/niet.
    Ik had allang getest puur om mezelf te verlossen uit deze onzekere situatie. En al helemaal omdat je maar èèn dagje een bloeding hebt gehad. Succes.

Grt Vanilia

13. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Als jou menstruatie normaal gesproken langer dan 1 dag zou zijn waarom zou dan nu 1 dag genoeg zijn. Het klinkt bij mij niet als een menstruatie en als ik jou was zou ik gewoon testen om jezelf uit onzekerheid te halen. Waarom wachten tot eind van de cyclus als je nu al zwanger kunt zijn?

Groetjes Zonnebloem

14. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Ik las net een verhaal bij een topic "wel ongesteld toch zwanger" en daar stond een verhaal van een vrouw die gewoon ongesteld was geworden en toch zwanger bleek. Nu schiet het me te binnen dat bij een anders forum waar ik schrijf bij iemand bij de eerste echo bleek dat ze 4 weken langer zwanger was. Ze was dus wel ongi geworden. Dus als je twijfelt zou ik er gewoon een testje tegenaan houden anders blijf je telkens lopen met die onzekerheid. Succes!

15. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Hai leentje.

Bedankt dat je het kwam zeggen, lief van je.

Alle meiden bedankt voor jullie reacties. Ben nu niet thuis (een nachtje logeren bij mijn moeke) anders ging ik testen. Overmorgen ga ik een testje wagen met ochtend urine.

Laat het jullie weten. kussssss!

16. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Nou de test was negatief, weet ik dat ook weer.

17. m038

m038 Actief lid

14 sep 2007
    167
    0
    16
    he dames,

wat een twijfel zo steeds he! reageren jullie ook op ieder pijntje en steekje in de buik! ik wel, mijn man heeft slecht zaad en we mogen 11 februari voor het eerst naar de fertiliteitsarts, jullie bergrijpen dat ik nog alles op alles wil zetten om dat te voorkomen.
    resultaat wij klussen op de belangrijke dagen met een set. (een spuitje waarmee we het sperma zelf inbrengen) volgens de huisarts hebben we dan nog een kleine kans...

maar nu we hebben dit ook eind december gedaan, sinds een dag of twee heb ik rare steekjes in mijn buik. een soort kriebel... ik wordt er helemaal naar van!

herkent iemand dit.. ik ben mezelf al weer aan het gek maken dat dit het weleens kan zijn!

succes voor iedereen die druk bezig is! ik hoop dat 2008 een mooi jaar mag worden

groet marij

18. m038

m038 Actief lid

14 sep 2007
    167
    0
    16
    he dames,

wat een twijfel zo steeds he! reageren jullie ook op ieder pijntje en steekje in de buik! ik wel, mijn man heeft slecht zaad en we mogen 11 februari voor het eerst naar de fertiliteitsarts, jullie bergrijpen dat ik nog alles op alles wil zetten om dat te voorkomen.
    resultaat wij klussen op de belangrijke dagen met een set. (een spuitje waarmee we het sperma zelf inbrengen) volgens de huisarts hebben we dan nog een kleine kans...

maar nu we hebben dit ook eind december gedaan, sinds een dag of twee heb ik rare steekjes in mijn buik. een soort kriebel... ik wordt er helemaal naar van!

herkent iemand dit.. ik ben mezelf al weer aan het gek maken dat dit het weleens kan zijn!

succes voor iedereen die druk bezig is! ik hoop dat 2008 een mooi jaar mag worden

groet marij

Deel Deze Pagina