Wat hebben ze niet... Maar ik heb voor op hun kamer bakken van curver en hier in de woonkamer een Expedit kast van de Ikea met zwarte bakken.
veel speelgoed. vooral de groten dingen vind ik lastig. ik heb in de woonkamer een ladekast met speelgoed en een dressoir kant vol met speelgoed. en dan een kast op zijn slaapkamer. en op de zolder staan bakken dan doe ik dat om de 8 weken omwisselen.. en de zomer zet ik bv de duplo weg.. daar kan hij dan in de winter mee binne spelen.
Heb 1 bak peuter en baby speelgoed in de huiskamer. Knutselspul, boekjes en puzzels en meidenspul onder de bedden bij de twee oudsten.
mijn zoontje is 4 jaar en speelt op dit moment met zn auto Cars verzameling, zijn Thomas de Trein verzameling is nu naar zolder. Hij heeft natuurlijk nog meer maar dat ligt allemaal in de ikea Expedit kast
we hebben hier een speelkamer met de welbekende ikea trofast kast. verder nog wat curver bakken. speelgoed oa duplo, poppen, boekjes, winkeltje met veel toebehoren, werkbankje,puzzels, hobbelpaardje ze hebben hier voldoende om mee te spelen maar ik let er goed op dat het niet zoals bij veel kinderen de spuigaten uitloopt en ik gewoon niet weet wat ik ze moet geven bij een verjaardag
Wat heeft ze niet?? Little people dierentuin en toebehoren en ander groot spul staat bovenop haar kast. Daaronder staat een mand met kleiner speelgoed. In het vakje van de kast liggen al haar boekjes en puzzeltjes. Ernaast staan haar buggy,loopauto, babywalker etc.
Kids van mijn man hebben vooral lego en daarvoor hebben we op zolder een speelhoek gemaakt. Speelgoed van Thirza staat deels op haar kamer, (commode en inbouwkast), en deels beneden, (ikea-kinderopbergsystemen en wat manden). Babyspeelgoed in de box en boxlade.
Hier een speelgoedkids van de ikea met speelgoed en een tafletje waar iets opstaat autokleed met autos en een gedeelte van onze dressior en dan natuurlijk de zolder hhaha
Ik heb dan nog maar een klein kindje, maar zijn "speelgoed" (lees: rammelaars,spiegeltjes,ballenbuis,pratende beren) zit hier in een kleine speelgoedkist die in de woonkamer naast t dressoir staat. Als Beer groter is, en de box gaat er uit, dan gaan we daar een laag en breed bakkensysteem neerzetten. Soort Ikea achtig, maar dan net anders,
Hier 2 meiden dus barbies, keukenspeelgoed, duplo, bloken,puzzels, bouwblokken,babyspeelgoed,knutselspullen,muziekspeelgoed,abbrick dierentuin, trein met baan om te bouwen ....en nog wat spulletjes Heb hier in de kamer een roomdivider met gekleurde mandjes staan van de praxis met speelgoed erin en 3 opvouwpoefen van de action.
Rammelaars, speelgoed met licht, knisperdingetjes, knuffels Ligt meestal in onze slaapkamer, als we naar beneden gaan nemen we 2 of 3 dingetjes mee.
Beneden bakken in een praxis kast met duplo,trainrails,playmobil,petshop, little people nep gereedschap en ander soort speelgoed. een grote mand met groot spul van playmobil en little people (idd moeilijk om een plek te vinden) Dressoir nog een kast met kleurspul en spelletjes 2de kast nog een aantal bordspellen. kast onder de trap diverse puzzels, verkleedkleren, knutselspul, verfspul. Nog een laadje met gamespul (gamestaion en goedkopere spellen) Kamer dochter poppen met toebehoren in stoffen bak,barbies in roze curve bak,barbiestoebehoren in een soort rozeschat kist,vloerpuzzel,makup tafeltje met toebehoren. kamer zoon automat,bak met autos, stoffen kikker opberg met little peope groot spul, keuken met toebehoren en burotje met mandje met puzzeltjes zolder lego speelgoed van mijn vriend zijn kinderen. op zolder komt er nog een playstation te staan.
Ik heb ik de kamer een ikea ladenbak met duplo, spullen voor het keukentje en wat grotere losse spullen en in de hal een kastje met spelen en puzzels. Nog een bak met poppenkleertjes en een bak (nog boven) met spul voorde jongste, muziekdinegn enzo. Boven dingeen als playmobil met poppenhuis, knikkerbaan en boekjes Oh ja knutselspullen in een la van onze kast.
De twee oudsten (12 en morgen 8) hebben hun speelgoed op hun kamer. Voor de jongste heb ik een vakkenkast in de woonkamer en een speelkleed.