We hebben nog even de tijd en we willen na de 20 weken echo pas echt met de namen bezig, maar het oriënteren op de namen is zo leuk. Welke naam vinden jullie leuker en waarom? Fabiënne of Fayenne? Mijn man en ik vinden Fabiënne een mooie naam, maar ik loop ook al een poos met Fayenne rond. Zelf vind ik dat je Fayenne wat makkelijker en vloeiender uit kan spreken omdat je bij Fabiënne kan struikelen over de biënne klank. Maar Fabiënne is wel wat bekender en minder apart en makkelijker te combineren. Heel verhaal, maar schiet er maar op.
Ohh... Fayenne staat ook op ons lijstje En dat is zeker leuk! Ik had al lijstjes voordat we serieus met kinderen bezig gingen, hihi.
Oh ik las het verkeerd, ik dacht dat ik moest kiezen tussen Fabiënne of Fabyenne. Gestemd op Fabiënne. Maar vind Fayenne leuker
Fabienne vind ik het leukst. Fayenne vind ik een bij elkaar gepuzzelde naam en veel te veel gehoord. Fabienne vind ik origineler en mooier.
Hoe wil je Fayenne uitspreken . Ik zou namelijk feejenne zeggen. Maar goed, ik vind Fabiënne veel leuker.
Fabiënne vind ik het mooist. Fayenne een beetje naar de ordinaire kant en lastig hoe je het uitspreekt (ee of aa klank).
Bij Fayenne vind ik het inderdaad onduidelijk hoe het uitspreekt: Faajennuh of Feejennuh? Ik vind de naam wel mooier dan Fabiënne, maar zou voor een wat duidelijkere schrijfwijze gaan.
Bedankt voor de reacties. Fayenne = Fajenne Het gaat mooi gelijk op in de poll. Zoals ik eerder al zei. Duurt het nog 10 weken tot we (lees: mijn man) serieus met de namen bezig gaan. Ik had er de afgelopen jaren al aardig wat verzameld. Deze twee staan bovenaan maar twijfelde welke van de twee nou het mooiste en beste is. Op dit moment neig ik meer naar Fabiënne.