Vandaag (op zondag dus) 14 dagen geleden geklust. Gelijk daarna heb ik mn laatste CB digitale ovu-test gedaan, die was negatief. Maandag had ik vruchtbaar slijm dus ik verw8 dat toen mn ovu-test wel positief zou zijn geweest. Verw8 dus vandaag 11 a 12 dpo te zitten. Vanochtend vergeten te testen met ochtendurine, dus net om 11 uur getest met 2e urine. Ik zag dus op het 1e testje heel licht wat maar d8 dat het teveel naar links stond. Gelijk daarna dus een 2e test gedaan en ik zie weer wat. Willen jullie even meekijken?
Zie ook niks. Maar als jij die maandag vruchtbaar slijm dan is jouw ei waarschijnlijk een paar dagen daarna pas gesprongen en dus zou je nu op iets van 9 dpo zitten dus een negatieve test is dan niet vreemd. Ik zou het even 3 dagen aankijken en dan weer testen.
Ja klopt maar heb zondags geklust. De rest van de week niet meer. Maar ik zie absoluut wat op beide testst. Ik weet heel goed wat een omo-witte test is. De foto is niet duidelijk en de streepjes zijn superlicht. Ik probeer het dinsdag nog een x.