dag dames!! ik wil tweedehands een digitale spiegelreflexcamera kopen! k ben hartstikke beginnend dus wil er rond 150 euro aan uitgeven. wat raden jullie aan? groetjes Eline
Hm, ik heb een camera te koop, vraag wel 200 euro. Denk dat je voor dat geld geen goede spiegelreflex camera kan vinden. Mijn camera: Marktplaats.nl - Canon PowerShot SX20 IS - Fotografie | Camera's | Digitaal
Voor 150 heb je nauwelijks een lens die op de spiegelreflex camera moet, dus denk dat je geen spiegelreflex body en lens voor die prijs kan vinden, want met alleen de body kun je niet fotograferen De goedkoopste canon spiegelreflex is bijv de canon eos 1100D Die is rond de 400 met 18-55 lens
Ik wou ook een spiegelreflex , maar wou er nog niet al te veel uit geld aan uitgeven dan via testaankoop gekeken welke toestellen er goed waren in kleinere prijsklasse. Kwam de nikon coolpix L810 als beste uit de test. Is een compact toestelletje, met vele functies. Echt tevreden over, neemt heel mooie foto's voor zijn goedkope prijs, en ook het zoombereik is een heel groot pluspunt kost nieuwe 150 zeker een aanrader!
Ik zou zeggen, leen er een. Kijk of je het wat vind en spaar voor een mooi nieuwe canon of nikon. Heb ik ook gedaan. Heb een nikon d3100..met 18/105 lens. Cursus erbij gedaan was totaal 750 euro lichter. Niet goedkoop voor hobby'en
Ik zou oppassen met een tweedehands en zeker in die prijscategorie. Er kan dan wat met de lens zijn. Een vlekje of krasje op je lens en die zie je altijd op je foto's. Dus mocht je hem wel tweedehands willen kopen. Test hem! Ik heb zelf de Canon 500d, echt een leuke camera.