Nou, een klacht lijkt me zeker op z'n plaats Wat een excuses ook: 'het is massaproductie en goedkoop' 'het komt niet vaak voor'. Ja daaag, één keer is teveel, ook bij goedkope kleding. Dit hoort niet gebeuren en als je daar al niet meer over mag klagen.
Tuurlijk kunnen ze er wat aan doen! Een kortingsbon of kleine attentie voor het kind, zoiets. Zo houd je klanten tevree. De retailer is nl. aansprakelijk.
Ik zou ook een klacht indienen. Nu kan het wel als massa productie gemaakt worden maar die naald is duidelijk niet afgebroken. De jasjes die na deze zijn geproduceerd zal dan vast geen steek inzitten omdat de naald mist. Dan gaat er toch een lampje branden? Als je een iets in je gekochte gehakt aan zou treffen zou je toch ook niet zeggen 'kan gebeuren' ?
Pfff... Ik schrik hier ook wel van hoor! Zo'n naald lijkt onschuldig, maar kan flinke schade aandoen als hij verkeerd terecht komt. Ik zou zeker een klacht indienen, maar ik verwacht er verder niets van. Het zou ze wel sieren als ze excuses maken en een attentie bieden voor de schrik.
Denk dat ik het alleen zou melden. Aan die foto te zien is het een naaimachine naald en geen gewone speld naald om de kleding bij elkaar te houden. Denk dat dit een kwestie is van oeps foutje we zullen het door geven aan de fabriek. Sneu ook voor je zoontje hoor. Zou ook schrikken.
Nou ik zou de klacht terecht vinden. En zou het ook terecht vinden dat de winkel met een compensatie komt. Bedoel die naald had wel elders terecht kunnen komen en had het erger afgelopen dan wat gehuil.
Wat een naald en wat zielig voor je ventje.. Gelukkig heeft hij geen wondje. Je kunt inderdaad een klacht indienen en hopelijk letten ze bij het uitpakken er ook beter op! Ik ga nu voortaan ook kleertjes controleren als ik iets koop..
@ ikke, ja ik ook! Ben echt ontzettend geschrokken. Heb hem zelf niet eerder gevoeld, omdat het een best wel dik jasje is en voel me ook best wel schuldig naar D. toe, maar goed vind dat ze op z'n een excuses kunnen maken en het voortaan in de gaten moeten houden. Ik ga maandag mooi bellen heb nog steeds niks gehoord van de w.
Die witte plak labels van de Hema zitten er expres in, vanwege het alarm en er staat ook op gedrukt dat je ze moet verwijderen voor het dragen. En die dingen zullen vast niet lekker zitten, maar ik vind dat echt nog wel wat anders dan zo'n joekel van een naald. Dat laatste kan echt gevaarlijk zijn.
klacht indienen kan je doen maar heeft denk ik geen nut, het is massaproductie maar voor je je kind nieuwe kleren of een nieuw jasje aandoet was je het toch of niet? dan zou die naald toch opvallen als hij alle kanten heeft gezien in een wasmachine?
Heel eerlijk? Ik was winterjassen niet voor dat mijn zoontje ze draagt.. Andere kleding wel hoor, maar jassen niet..
Zo, echt wel een klacht indienen! Wie weet wie die naald in de winkel en vóór het in de winkel hing allemaal geprikt heeft..
winterjassen was ik ook niet en ik controleer ze ook niet helemaal op naalden of weet ik veel wat. die dingen horen er gewoon niet in te zitten. zou dus zeker een klacht indienen bij wibra.
waarom zou je iets moeten controleren? ik haal alle labels eruit en zorg dat er niks inzit dat hij in z'n mondje kan stoppen. Maar ik ga verder zijn kleding niet controleren op iets wat er al niet in hoort te zitten. (naja vanaf nu wel, maar je verwacht niet dat zoiets in baby kleding zit!) Hmmm.. nog niet eens over nagedacht dat die naald ook andere gestoken kan hebben. Ben zelf wel gestoken toen ik hem ontdekte :O! En D. heeft er wel last van gehad. Kan geen wondje ontdekken, maar vermoed dat de naald hem wel geprikt heeft :x Zou zo graag willen dat ik de wibra nu zou kunnen bellen .. Ben ineens nu ik dit besef erg kwaad aan het worden Ben best benieuwd naar wat ze te zeggen hebben..!
ik zou echt wel een klacht indienen, ik denk dat de wibra zelf dit ook wel graag wil weten, alle kleding is massaproductie en kost geen drol om te maken de merken en winkelketens verdienen er alleen maar grof geld mee. dus om nou te zeggen dat je dit wel mag verwachten van wibra kleding wat een onzin zeg!!!!
de wibra kan hier niks aan doen? sorry hoor maar hun kopen het in en vanaf dat moment zijn zij verantwoordelijk voor hun verkochte items die niet voldoen! ik zou zeker een klacht indienen en desnoods er persoonlijk langs gaan met zoontje de jas en de naald... kijken wat ze dan nog zeggen!
Mee eens! Dat je nog geen reactie hebt is niet gek trouwens. Je hebt gisteren een mail gestuurd en het duurt meestal een paar dagen voor je reactie hebt (weekend uitgezonderd)
idd, ik zou ze wel even de kans geven om te reageren. Je kan niet verwachten dat je na 1 dag al reactie krijgt.
ik vind dit echt heel kwalijk. Snap ook heel goed dat je een klacht indiend en ik was eerlijk gezegd met de naald en de jas ook gaan klagen bij de winkel. Dat ze hem daar niet maken doet er niet toe, ze hebben hem wel zo verkocht. En ja, er kunnen fouten worden gemaakt, maar dit foutje had ook hele andere gevolgen kunnen hebben. Wat zielig dat hij al zo vaak pijn heeft gehad door hun foutje.
Ik was ook geen winterjassen voordat ze ze voor het eerst aan heeft hoor! Heb ik alleen de eerste maanden gedaan.