Hoi allemaal! Mijn dochtertje wordt in september 1 jaar, hiep hiep hoera, groot feest! Ik heb echter GEEN idee wat ik haar zal 'moeten' geven?? Ik heb al een dochter van 3, dus eigenlijk hebben we bijna alles al in huis (zeker van speelgoed ...!). Heeft er iemand nog leuke tips?? Ik wil ook niet nix geven, het is toch een bijzondere dag!
is zij mss "fan" van iets? bepaald thema, wat je ene dochter toen niet had op die leeftijd oid Met 1 jaar vinden ze alles wel leuk heh, tenminste dan hebben ze nog niet echt alles door, dan zijn ze bij wijze al met een ballon blij.. mss een sieraad? dingen als hobbelpaard oid heb je ook al?
Dank voor al jullie reacties! Ik zit idd nu te denken aan zo'n wheely bug of een hobbelpaard. Die heeft mijn oudste nooit gehad (wel een ander soort iets van die variant, maar das al redelijk versleten). En idd, die kleintjes beseffen het totaal nog niet, zijn idd al tevreden met een ballon Maar tis meer voor mama dat ik wat wil geven, hihi. Ze is nog niet echt fan van een bepaald thema, bij mijn oudste dochter stond alles in het teken van Winnie de Poeh (maar haar lievelingsknuffel is ook Iejoor, dus ja). Maar es ff kijken wat we doen daarvoor!
Ik heb er kort geleden een topic over geopend, ik zit met hetzelfde probleem. Zoon van 3,5 en dochter van bijna 1, we hebben werkelijk alles al!! Ik heb er wel wat ideetjes kunnen opdoen! http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/373219-cadeautips-eerste-verjaardag-meisje.html
@Druif, ooh wat erg, jij dus ook hetzelfde probleem!! En het 'voordeel' van jou is dan nog dat je oudste een jongetje is ... ik heb twee meiden (de oudste ook 3.5) en die heeft ook werkelijk álles al, pfff. Heb jouw topic ook net zitten lezen, zitten wel wat ideetjes tussen, maar ook veel dat hier al in huis is, of waar jij ook goeie tegenargumenten voor geeft, hahaha! Hier loopt mijn jongste ook nog lang niet (kruipt nu alleen nog maar achteruit, hihi), dus schoentjes oid gaan hem ook nog niet worden. En ja, we moeten nog een extra trip trap, maar dat vind ik persoonlijk wat minder om te geven Ik koop die toch wel .. maar wil wel aan de visite vragen voor evt kledingbonnen e.d., daar zitten wel leuke tips bij! Heb je inmiddels al een goed idee gevonden??
O, kledingbonnen heb ik nog niet op mn lijstje staan! lekker praktisch, maar voor haar wat minder, al snapt ze sowieso nog niks van cadeautjes uitpakken natuurlijk.... Heb inmiddels op ons lijstje: de hippyskippy, houten poppenwagentje cq loopwagen, haarspeldjes, badspeeltjes, oa gietertje, maillots, kniekousjes, pyjamaatje alles in een maatje groter voor de herfst/ winter, nijntjeboekjes, mijn eerste woordjes-boekjes. Voorleesboek met verhaaltjes voor het slapen gaan.Tsja... niet echt veel speelgoed, maar toch inmiddels een aardig lijstje geworden! och, met 2 meiden ( of 2 jongens) is het inderdaad NOG moeilijker!!
Bestekje op naam. Heeft onze oudste ook en die eet er elke dag mee. Is toch een persoonlijk cadeau waar ze lang veel aan hebben.
ik heb het zelfde probleem hoor (2 meiden ) mijn oudste dochter kreeg voor haar 1e een houten poppenwagen 2e een prinssesenscooter op accu 3e een dora fiets maar nu onze 2e dochtertje in sept jarig is zit ik ook me suf te verzinnen om wat te geven denk toch aan een loopauto of een activiteitentafel terwijl ze al zo loop ding heeft van de grote zus meer een walker ( heb vandaag besloten en bestelt een activiteitentafel bij intertoys 45 euro ) en voor onze grote meid iets kleins van Petshop daar is ze hellemaal gek van de taart ben ik wel overuit dat word met een foto erop en standaard slingers met haar 2e verjaardag zal wel hello kitty worden en ook taart ervan bij onze oudste deden we ook 1e foto van haar zelf 2e prinssen (zo barbiepop erin) 3e Dora taart 4e ? misschien Mega Mindy of K3 ( maar gelukkig ken ze nu zelf aangeven wat ze wilt deed ze ook met haar 3e verjaardag heeft ze de kado en taart uitgezocht) succes
Ik vind het ook erg erg moeilijk, mijn dochtertje word volgende week 1 jaar. Van opa en oma krijgt ze een driewieler en die verzorgen de warme maaltijd, we gaan lekker roti eten hmmm. En van de andere oma krijgt ze een stoeltje die wij graag wilde, super gaaf. 404 - Bestand of pagina niet gevonden Zelf heb ik maar een woezel en pip boek met haar naam, is helemaal niet duur ofzo maar het feestje kost me al meer dan genoeg. En ze krijgt haar eigen meptaart en 2 prachtige jurken
Wij hadden het op zich wel makkelijk...onze eerste van bijna 3 jaar is een meisje. Onze jongste die dinsdag 1 wordt is een jongetje. Nou hadden we aardig wat meisjes speelgoed maar op zich nog niet zoveel jongens speelgoed. Ons jongetje is wel gek op wielen, auto's en ballen dus genoeg te verzinnen. Nu we z'n verjaardag hebben gevierd zitten we ruim in het jongensspeelgoed hihi.... Dus dat wordt pas volgend jaar weer een probleem!!