Facebook account opheffen?

Discussie in 'De lounge' gestart door E1982, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    +1 (had het zelf getypt kunnen hebben :))

2. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Het is idd likes kopen of ruilen. Ik wil graag echte interesse in mijn produkt. En dat is moeilijk te krijgen! Echte oprechte likes dus!

3. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Man doet dat ook zo. Heeft zelfs mij een tijd geblocked :D omdat ie vond dat ik te veel like te van anderen ;) dat vond hij irritant.

4. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Wat kan helpen, je kunt per vriend instellen of je hun berichten ziet in je nieuws overzicht.
    Irritante mensen die werkelijk waar alles delen kan je dan te vriend houden maar zie je niets meer van voorbij komen zonder dat je echt bewust naar hun eigen facebook pagina gaat.
    Daarbij schoon ik af en toe mn vriendenlijst op.

5. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    ik heb ook facebook ter vervanging van hyves genomen.
    Maar hou er een strikt beleid op na wie ik toelaat. Alleen wat klasgenoten/neven/nichten met wie ik echt contact wil houden. Geen oude klasgenoten dik ik toch nooit zie.
    En de 2 mensen die heel veel posten heb ik idd geblokkeerd op de tijdlijn.

Ik kijk elke dag ff 1x op mijn facebook of ik een berichtje heb of dat er iets interessants geplaatst is.

En ik vind het wel handig voor spelletjes, heb meteen een groep mensen om tegen te spelen :D

6. Ik ben Facebook afentoe ook zó zat! Het lijkt wel of al mijn vriendinnen alleen maar elke dag zitten te high tea-en, uitgaan en als ze thuis koken de meest prachtige culinaire hoogstandjes koken....

Voel me dan soms zo'n dikke ontevreden moeke worden als ik daar te vaak naar kijk! :)

Tot nu toe heb ik het nog niet verwijdert. Is toch eng, vind ik... sommige mensen spreek je niet vaak, maar je wilt wel het contact aanhouden... Maar waarom eigenlijk he? ;)

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Nee vind het heerlijk alles op de voet te kunnen volgen en dingen van m'n zoontje te delen met mijn vrienden...
    Overigens is mijn profiel wel prive.

Deel Deze Pagina