Facebook afkicken!

Discussie in 'De lounge' gestart door Mompelientje, 2 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloe

Aloe Niet meer actief

Ik vind fb ook zo vreselijk irritant!
    Al die social media eigenlijk. Laatst ook met vriendinnen weg. In de pauze bij de bios, 2 whattsappende vriendinnen naast mij. Een gesprek voerende met andere mensen, echt idioot. Halllooooooo we zitten hier naast elkaar hoor.

Helaas, ben ik dan wel niet zo erg maar ik ben zeker internet en Facebook verslaafd. Ik meld mij aan bij de AFBV. Anonieme Facebook Verslaafden.

2. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Ik kijk ook te vaak op fb,en de mensen die t meeste updaten,zijn juist niet de mensen waar ik in het echt mee om ga...ik ben overigens nog veel meer zp verslaafd,en dat moet echt anders zit er veel te vaak en te lang op. Ik heb nu een paar maanden een smartphone,omdat een abbonoment goedkoper was dan prepaid,wat ik altijd had... Miss de kaart terug zetten in oude (ouderwetse) telefoon of gaat dat te ver? Heb ik vriendinnen dan ook mee,is het whatsappen ook over

3. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ik kijk ook echt te vaak op FB. Ik merk wel dat dit zo langzamerhand wordt vervangen voor ZP ;)
    Vroeger postte ik ook vanalles zelf op FB, die fase heb ik alweer gehad. Ik kijk vooral naar wat anderen doen... boooring :(
    Mijn vriend zegt ook dat ik verslaafd ben... Ik heb sowieso al een heleboel apps van mn telefoon gegooid, alleen FB krijg ik er nog niet af..

Ach ja.. Het begint toch bij herkennen en erkennen van het probleem ;) Ik meld me ook aan voor het clubje!

Deel Deze Pagina