Iemand enig idee of ik de pil nu nemen moet

Discussie in 'De lounge' gestart door Shirleytje26, 7 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shirleytje26

Shirleytje26 Actief lid

4 mrt 2012
    443
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ben 2 feb me stopweek ingegaan maar nog steeds niet ongesteld kan ik hem over 2 dagen gewoon nemen.
    Normaal ben ik na 2 dagen al ongesteld en zwanger ben ik denk ook niet ben de pil geen 1 keer vergeten iemand ook enig idee waar dit aan kan liggen

2. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.646
    1.252
    113
    randstad
    Ik word altijd pas laat in de stopweek ongesteld. Vrijdag laatste pil genomen donderdag ongesteld geworden. Dus het hoeft niet per se iets te betekenen. Als je menstruatie helemaal uit blijft zou ik maandag ff contact opnemen met je huisarts.

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    soms sla je een menstruatie over, zonder zwanger te zijn. Ik zou op de dag dat je moet beginnen met de nieuwe pilstrip een zwangerschapstest doen... gewoon voor alle zekerheid... is die negatief dan kan je gewoon starten met de nieuwe strip. Blijft je menstruatie ook de volgende keer uit, dan is het handig eens bij de dokter langs te gaan.

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier soms zomaar een aantal keren de dag dat ik weer moest beginnen alsnog ongesteld geworden, gewoon de pil blijven nemen. evt een testje doen is wel handig.

5. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113
    Omdat het dubbel plaatsen van berichten niet is toegestaan doen we deze dicht.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina