Ja hoor, heb ik net gedaan. 300 kilometer verderop gaan wonen voor de baan van mijn man. Kinderen mee, nieuwe school, nieuwe creche. Ik heb een nieuwe baan, nieuw huis, nieuwe collega's. Lekker verfrissend hoor! Ik hoefde er geen seconde over na te denken.
Ja, als dat nodig en aantrekkelijk is zou ik het doen. Natuurlijk niet onder alle omstandigheden en voorwaarden, maar ik sluit het zeker niet uit. Net zoals hij zou kunnen verhuizen voor mijn werk. Ik zou het zeker niet op voorhand uitsluiten.
ligt eraan waarheen.. hoe te combineren met mijn werk, hoe mijn situatie op dat moment is. Ik heb nu een vaste baan en we hebben ene koophuis zomaar even verhuizen zit er niet. Moet hij wel heel goed gaan verdienen want als we nu het huis verkopen maken we dikke vette verlies. Denk dus niet dat het heel snel financieel aantrekkelijke baan zal zijn en hij beter een andere baan in de buurt kan zoeken..
Dit kangesloten worden. Poll is elukt maar dan in ander onderwerp. Sorry dames, wist iet hoe het werkte.