Onzeker, vriend doet vreemd en ik vertrouw het niet.

Discussie in 'De lounge' gestart door kimmmmberly, 9 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    hey hoi,

ik wist niet goed waar ik dit moest neerzetten, dus als het fout staat dan hoor ik dat graag.

pff waar zal ik beginnen, denk dat dit een heel war verhaal word maar probeer het zo duidelijk mogelijk uit te leggen.

gister gezellig bij schoonouders op visite geweest, daar gegeten etc. dus savonds rond een uur of 8 rijden we naar huis en parkeren voor de deur. vriend krijgt een app binnen en kijkt op zijn tel. niet dat ik bewust mee aan het kijken was maar mijn oog viel op een hartje in de tekst. ....hartje..... van de tekst heb ik niks gelezen.
    vraag ik aan hem wie dat is, stopt hij snel zijn tel in zijn zak en zegt oh niks geen idee kijk zo wel even.

dochter uit de auto gepakt en eenmaal binnen vroeg hij mij iets waar ik kort antwoord op gaf. hij helemaal naar mijn idee overdreven vragen wat er aan de hand was. en daar heb ik dus niet op gereageerd.

nadat ik dochter op bed had gedaan, vroeg ik hem nogmaals wie dat was. oh dat was N, en drukt mij de app onder mijn neus waar alleen een hee in staat van hem. en niks van haar. ik weet dus zeker dat hij dat bericht van haar snel heeft verwijdert en toen haar geantwoord heeft. ik heb er verder maar luchtig over gedaan, maar ik moet zeggen dat het mij ontzettend steekt en ik weet nu niet wat ik hier mee moet. ik heb niks concreets. maar heb gewoon een onderbuik gevoel dat het niet klopt.

ik vertrouw het niet aangezien hij een soort van seks relatie met haar heeft gehad. (toen hij nog single was) alleen zij wou toen meer van hem en hij niet van haar. (aldus zijn eigen woorden) ik weet, dat toen ik net bij hem kwam, zij hem nog regelmatig berichtjes deed. hij had daar toen geen zin meer in en heeft haar verwijdert van fb en app. nu heeft hij haar dus wel weer op whatsapp.

wat moet ik hier mee? zoek ik er gewoon te veel achter? aan de ene kant trek ik het liefst alles overhoop opzoek naar "bewijs" en aan de andere kant wil ik het laten zoals het nu is. al weet ik van mijzelf dat ik dat nooit zou kunnen.

hoe stom, ik weet het. maar ik heb haar vanmorgen een bericht gestuurd op fb. nog geen reactie gehad btw. ik wil haar gewoon niet in mijn/ons leven!

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Lastige situatie! Hoewel ik altijd van mening ben, waar rook is is vuur... Je intuïtie heeft het meestal bij het juiste eind! Sowieso, waarom stuurt hij haar alleen al hee?
    Wat heb je haar gestuurd op fb? Ik denk dat je jezelf moet afvragen, als er wat speelt wil ik dit weten? Indien volmondig ja, dan zou ik idd alles uit de kast trekken om erachter te komen! Sterkte!

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik zou het gelijk hard aanpakken. Aangeven dat je duidelijk hebt gezien dat hij een bericht ontvangen heeft met 'n hartje erin en als hij daar niet eerlijk over kan zijn dat ie z'n spullen kan pakken en voor mij part bij z'n ouders kan gaan logeren.

Dan weet hij meteen hoe jij erover denkt en kan ie alsnog kiezen om gewoon eerlijk te zijn. Ik zou in ieder geval niet blijven zitten met die wantrouwgevoel en ik zou zelfs haar niet eens berichtjes sturen op FB.

4. life

life Niet meer actief

Je kan het altijd mis hebben, maar ik zou di5 ook uitzoeken als je zo je vermoeden hebt.
    Zijner ook andere dingen gebeurd?
    Misschien is het ook fout van mij maar ik zou echt in zijn mobiel kijken, hou niet van vreemdganers, en misschien orobeert zei contact te zoeken en moet hij er niets van hebben, en durft hij het niet te zeggen omdat jij dan boos word?
    Z3lf had ik geen berichtje gestuurd naar die vrouw maar even verder proberen te denken

5. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Misschien gewoon op een rustig moment even met je vriend om tafel gaan zitten en eerlijk vertellen hoe jij je voelt?

Geen idee, heb gelukkig nooit met zo een situatie te maken gehad, maar denk toch, dat ik mijn gevoelens op tafel zou leggen.

Sterkte ermee.

6. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Ik zou het gewoon laten hè het nu is. Want je kan verder niks. Hoe je het beschrijft is het gedrag van je vriend wel een beetje vreemd. Ik zou die vrouw voor de rest met rust laten, want straks heb jij het nog gedaan. Hou de eer aan jezelf.

Ik zou wel je onderbuik gevoel serieus nemen. Doe nog een laatste poging bij je vriend voor een goed gesprek. Komt je dan weer nergens. Laat het rusten en blijf het in de gaten houden.

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Dit dus!
    En niet aan haar vragen maar aan hem!

8. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    In de meeste gevallen heeft je gevoel het goed.
    Maar ik zou hem er toch mee blijven lastig vallen...
    En de reactie van haar afwachten op fb...

Mocht het toch echt zo te zijn, dan komt het echt wel een keer naar boven...

Sterkte!

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Zelf zou ik niet met die onzekerheid kunnen leven, dus ik zou het boven water willen hebben. Denk dat zij een grote aantrekkingskracht naar elkaar hebben en dus gevaarlijk voor elkaar zijn. Zeg dat je hoe dan ook niet prettig vindt dat hij contact met haar heeft en of hij haar wil verwijderen. Er hoeft natuurlijk niks te zijn maar dat ie überhaupt contact heeft lijkt me in deze niet goed.

10. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ohhh wat erg. Nou dan zou mijn vent aan mij de verkeerde hebben hoor... ik zou net zolang 'zuigen' tot de waarheid op de tafel ligt. Een berichtje met een hartje is geen goed teken en als hij daar niet open over is dan heeft hij duidelijk ook het eea. te verbergen. Sterkte ermee...

11. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Als hij zegt dat hij een berichtje van haar binnenkrijgt, hoe kan het dan dat er alleen een hee van hem staat?? Dat klopt toch niet, of zie ik dat verkeerd?? En als jij een hartje hebt zien staan en later staat hij er niet meer, vind ik ook maar vreemd. Ik vind het zowiezo heel raar dat als je een relatie hebt, je dan met iemand gaat whatsappen waar je in het verleden een seksrelatie mee hebt gehad. Ik snap je ongerustheid en hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Hopelijk valt het mee en is er echt niks aan de hand.

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    Ten eerste jezelf niet laten kennen door haar berichtjes te sturen. Houd de eer aan jezelf.

Zeg tegen hem dat hij nu eerlijk kan zijn, dat je dat berichtje hebt gezien en hij het dus duidelijk heeft verwijdert. Is hij niet eerlijk zou ik hem op straat zetten.

13. muis26

muis26 Fanatiek lid

En anders s nachts een keer stiekem eruit gaan met zijn telefoon en haar een smsje sturen vanuit zijn telefoon. kijken wat ze terug stuurt.

maar ik zou eerst proberen er zo achter te komen. Door de praten met je vriend. Lijkt mij duidelijk dat er iets niet klopt.

als hij blijft zwijgen zou ik toch echt zelf proberen er achter te komen. Anders blijf je de rest van je leven met dit wantrouwen zitten en kan je je relatie net zo goed meteen beëindigen. Dus praten of het zelf uit gaan zoeken.

sterkte, echt klote voor je

14. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Als zij in het verleden al meer wilde van hem dan hij van haar, kan dat nu toch ook weer zo zijn?

Ik zou hem confronteren met wat je gezien hebt en hem de kans geven het uit te leggen.

Vervolgens zou ik wel van hem verwachten dat hij het contact met haar verbreekt, want met hartjes en dergelijke gaat ze te ver en is het duidelijk dat zij in ieder geval nog steeds meer wil dan voor jou acceptabel is.

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    amen ..

als hij er stiekum over gaat doen , is het al duidelijk dat er iets niet klopt ..

16. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou doen alsof mn neus bloed. Even afwachten en doen of je niks doorhebt. Ondertussen regelmatig zn telefoon checken en de berichtjes en appjes lezen.

17. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    bedankt voor de reactie's tot nu toe al, het helpt om het even op te schrijven en reactie's te krijgen van "buitenstaanders" .dan krijg je er toch een beetje een andere kijk op.

misschien is er inderdaad niks, maar een gevoel dat ik heb dwingt mij om het uit te pluizen. en ik weet van mijzelf dat als ik zo'n gevoel krijg, het vaak weinig goeds betekend. en dat maakt mij bang.

wat ik ook vreemd vind, (vergeten erbij te zetten) is dat hij nu heel aanhankelijk/lief doet. begrijp mij niet verkeerd, hij is altijd ontzettend lief, maar hij lijkt nu meer zijn best te doen. ik kreeg vanmorgen in alle vroegte een schattig plaatje op mijn tijdlijn met de tekst: ik mis je xxxx

en hij stuurde mij een berichtje via prive, dat hij al in antwerpen is maar hij mij toch nog zeggen wou dat hij ontzettend van mij houd en hij mij nog even een goedemorgen wou wensen.

dit doet hij dus nooit! zodra hij over de grens is, is zijn netwerk uit en spreek ik hem pas weer als hij savonds bij een weg restaurant is, waar wifi aanwezig is. (internationaal chauffeur)

heel lief van hem natuurlijk, maar dat hij extra zijn best doet vertrouw ik niet na gister.

hij is morgen avond weer thuis, dus heb geen gelegenheid om in zijn mobiel te kijken.(vind dit ook erg fout, maar soms moet je wat)
    al doet die kans zich ook bijna niet voor, hij heeft hem altijd bij zich.

ik denk dat ik ook het beste met hem om de tafel kan en eerlijk kan zeggen wat ik gezien heb. maar dat word op zijn vroegst dus pas morgen avond.

Even om te reageren op een vraag die gesteld werd: ik heb haar gestuurd: hoi, B vertelde mij gister dat je hem weer aan het appen bent. nou vroeg ik mij af waarom? aangezien hij het volgens hemzelf, nogal irritant vind dat je weer contact probeert te zoeken. hij is al eens duidelijk tegen jou geweest. en als ik eerlijk ben sta ik er ook niet om te springen. groeten K.

18. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ok, jammer dat ie weg is en dat je dus zijn telefoon niet kan onderzoeken op berichtjes! Weet je zijn inlog op fb? Misschien kun je daar is op kijken! Ik zou die meid ook geen berichtjes sturen, die is de aandacht niet waard en waarschijnlijk doet het haar toch niks.

19. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat berichtje naar haar FB had je niet moeten doen. Vind het zielig overkomen (sorry). Het is aan je vent om haar op afstand te houden. Niet aan jou.

Verder idd zn telefoon in de gaten houden. Grote kans dat ie niet steeds alles wist (aangezien er nu ook nog een gedeeltelijk gesprek in stond). En desnoods wacht je tot hij slaapt, op de wc zit etc.

Kortom; even geduld hebben. Je man gaat je toch niks zinnings vertellen dus dat heeft ook geen zin. Je zal toch niet weten of ie eerlijk is of niet. Dus daarom beter wachten tot dat je iets in je handen hebt om hem mee te confronteren.

20. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Vertrouw op jezelf. Als je gevoel sterk zegt dat iets niet klopt... Geloof me, dan is dat ook zo.

Ik vertik het om bedonderd te worden dus ja ik zou alles uitpluizen. Ik zou op onverwachte momenten zn tel vragen. Als hij moeilijk doet of iets dergelijks.. Weet je al genoeg

Deel Deze Pagina