In 2013 gaan wij trouwen en nu zijn we opzoek naar wat creatieve idee voor onder de boom om ons huwlijk aan te kondigen. Onze zoon krijgt een playmobil bruidspaar. Me schoonzus en zwager een kado waarin wordt gevraagd of ze getuige willen zijn. Een nichtje krijgt een fles kinder champagne. Me andere zwager een fles chapagne. Een ander nichtje mini bellenblaas met hartjes. Me schoonvader champagne glazen maar nu zoek ik nog voor mijn schoonmoeder, schoonzus, neef en nicht iets leuk.. We willen iedereen het kado te gelijk geven... of is het leuker om het apart te doen gewoon tussen de andere cadeau''s in?? Of vinden jullie het zo wie zo een stom idee? Ik zal er nog even bij vertellen dat ik ongeveer al 100x had gevraagd wanneer we zouden gaan trouwen en dat mijn partner altijd de boot afhield. In de familie hebben we hier heel veel grapjes over gemaakt... ieder jaar zetten ze bij wijze van spreken op hun verlanglijstje dat ze zin hebben in een feestje...
Wat een grappig idee! * rijst / confetti of bloemblaadjes (om te strooien) * stropdas * pakje zakboekjes (om de tranen te drogen) * handboekje hoe vang ik het bruidsboeket (zelf maken) Ik zou de cadeautjes een voor een uit laten pakken en dan met een stalen gezicht toekijken en niks zeggen. Lekker afwachten tot het kwartje valt
neef en nicht zijn in de leeftijdscatogerie flinke pubers! Stropdas is inderdaad een goed idee... Doos tisseu's ook leuk.... We zijn op de goede weg! We hebben er erg veel zin in. Zat er aan te denken om pennen te laten graveren om de getuige te vragen. Zag op andere fora's dat er ook zoiets bestaat als een vacature inlijsten. Jullie nog ideeen?
Heb je al een datum? Dan zou je ook nog een kalender of agenda kunnen geven met de datum alvast omcirkeld.
Misschien een kerstbal kopen, zo'n plasticke waar je dan zelf je eigen foto ofzo in kunt stoppen (kun je open klikken). Daar dan iets indoen met de gekozen trouwdatum? Ben even leeg qua inspiratie wat je erin kunt doen haha! Sorry! Hebben ze meteen een leuk aandenken. Misschien iets voor de schoonmoeder? Kunnen ze ook nooit vergeten wanneer ze het verteld werden.
Inmiddels even geshopt: Schoonvader: champagne glas Schoonmoeder: Schoonzus: Uitnodiging getuige Zwager: Uitnodiging getuige Schoonzus: doos tisseu Zwager: Rijst Neef: stropdas Nicht: sterretjes Nicht: Hartjes balonnen Nicht: fles kinder chapagne Zoon: playmobil bruidspaar Wij: badeendjes bruidspaar We hebben nog geen datum maar het zal begin oktober worden. In het nieuwe jaar gaan we in ondertrouw. Helaas kan mijn partner geen vrij meer krijgen om naar het gemeente huis te gaan. Hij maakt nogal lange dagen als vrachtwagen chauffeur.
Vandaag gaan we de cadeautjes aan de famillie geven... Ben behoorlijk zenuwachtig, en erg benieuwd naar hun reactie! Morgen gaan we het bekend maken bij mijn eigen familie! Jullie fijne dagen!
ik zou het bruidspaar en de getuige uitnodigingen een btj als laatst laten uitpakken, want dat is natuurlijk gelijk verklappen...leuk hoor! veel plezier