He meiden, Ik weet niet of ik mijn vraag hier goed stel, maar ik zou niet weten waar ik het anders moet vragen. Sinds een aantal weken heb ik last van een gigantisch vet voorhoofd. Echt super vervelend. Ik heb ook ineens puistjes op m'n voorhoofd en slapen. Niet heel veel, maar het is wel echt irritant dat ze er zijn. Toen ik aan de pil was had ik nooit puistjes namelijk (en ook geen vet voorhoofd)! Wat kan ik hieraan doen!? Ik voel me erg vies, eind van de dag. Ik reinig mijn gezicht 2x per dag en heb matterende crème, maar het helpt niet. Ik hoor heeeeel graag of jullie een of ander wondermiddel weten Liefs, xElles
gebruik producten die je huid materen. En goede huid verzorging kijk maar eens op de website van etat pur
Sowieso stoppen met al die crèmes!! Hoe meer crèmes je gebruikt hoe meer je vochtgraad in je huid verstoord. Als ik iedere dag mijn gezicht reinig en een crème op doe dan zit ik geheid op de 3e dag onder de pukkels. Ik gebruik alleen n crème als mijn huid droog aanvoelt, en met heel koud weer om de 2 a 3 dagen. Ik gebruik crème voor een droge huid, vochtregulerend. Ik gebruik alleen oog make-up en maak iedere avond dus alleen mijn ogen schoon, de rest van mijn gezicht niet. En sowieso 1x per maand zijn de pukkels niet tegen te houden
Ik gebruik ook alleen maar mascara en oogpotlood trouwens Bedankt voor jullie reacties! Ik gebruik de creme ook alleen na het douchen. Verder niet. Maar het gekke is, dat ik dit eerder ook zo deed. En er toen geen last van had. Maar zal wel komen door het stoppen met de pil
Ik heb het ook een heul stuk erger gekregen na het stoppen met de pil. Ik ben af en toe echt zo'n glimbol Veel reinigen en cremepjes gebruiken maakt het bij mij alleen maar erger. Ik gebruik nu producten van mylene en dat werkt goed bij mij.
Echt super vervelend he! *Grr Ja ik bedacht me dat een oud klasgenootje waar ik soms nog wel eens contact mee heb, spullen van Oriflame verkoopt. Heb haar even een berichtje gestuurd.
Bij de apotheek hebben ze ook spul voor je, weet even niet hoe het heet, maar pit iig peroxide in, maar helpt wel! Alleen even een oude handdoek om je kussen doen, want geeft wel, witte uiteraard,vlekken.
Benzoyl peroxide bedoel je denk ik, dat heb ik ook geprobeerd maar dat droogt hmje huid alleen maar heel erg uit en de pukkels komen weer terug (bij mij dan)
Ik was mijn gezicht sinds een tijdje op aanraden van de natuurwinkel met zeezout. Ik heb een erg pukkelgevoelige huid maar merk echt verbetering. Als de huid wat trekkerig voelt doe ik er een beetje kokosolie op, verder niks. Vroeger allerlei reinigingsproducten en cremes geprobeerd maar altijd droogde mijn huid daar vreselijk van uit. Dit voelt ook een stuk schoner en frisser.