Help, alles van Meta van mij is gehackt. Kan nergens meer op, ook niet via de codes die ze mij zenden als ik probeer te herstellen. Heb net samen met mijn ietc handigste vaders 2 u zitten proberen. En blijkbaar gaat er nu zo een Bitcoin foto rond op mijn verhaal. Iemand een idee wat ik nog kan doen ? Mijn insta is echt zo wat mijn enige contact met de buitenwereld vaak en ik heb daar verschillende mooie contacten met mensen opgebouwd. Allemaal weg nu...
Het lukt niet. Een nieuw account gemaakt en binnen de 5 minuten terug gehackt Zijn bij de politie geweest ook want man krijgt berichten dat we moeten betalen. Maar die zeggen zo honderden meldingen per dag te krijgen dus ze kunnen er niks mee. Al mijn mooie teksten kwijt zo veel werk in gestoken. Ben er echt niet goed van. Heb wel printscreens kunnen maken van mij oude account foto's Ineens ook heel mijn sociaal leven weg, ik kan gewoon niks sturen naar heeeel veel mensen nu dat ze me niet meer kunnen contacteren. Had zo veel fijne contacten, dat maakt me echt zo verdrietig
Wat ontzettend erg! Krijgt je man berichten ivm jouw hack? Bestaat je pagina nog wel? Zou je niet iemand kunnen vragen om he belangrijkste contacten door te geven dat je offline bent? Heel veel sterkte!!!
Mijn man had toen hij nog op het werk was gevraagd op niet of ik er al weer op kon en toen reageerde de hacker, hoeveel betaal je om je accounts terug te krijgen. Ik heb toen gereageerd 33 d**kp**ks was even heeeeel kwaad. Man heeft wel en bericht gepost maar op mijn tweede account volgde er mij vooral mensen die ook chronisch ziek zijn Enzo of met mindfulness bezig zijn. Die heeft man niet dus die lezen dat niet. Daar schreef ik elke dag een bericht met een klein gelukje, iets waar ik blij van wordt, en kreeg ik heel veel fijne reactie op. Facebook kan me eigenlijk niks schelen, dat was toch al aan het uitsterven. Gebruikte ik vooral als ik niet kon slapen om filmpjes te kijken Ik ga nu denk ik enkele dagen wachten en dan en nieuw account maken. Nu had ik dat ook gedaan maar werd direct drug gehackt dus die zit wss continu mij in de gaten te houden. Binnen enkele dagen zal die wel helaas iemand nieuw hebben gevonden.
Anders even met meta zelf contact opnemen? Heb wel eens gehoord dat ze goed bereikbaar zijn en mee willen helpen.
Ik heb geen idee waar dat kan? Zit te zoeken maar vind het niet Ik word ook de hele tijd in een cirkel gestuurd en kom telkens op dezelfde pagina uit
Yep, op insta heeft die even gewerkt maar voor ik het kon beveiligen terug gehackt En op facebook zegt die dat mijn id gegevens niet overeenkomen dus dat ik er niet terug in mag of zoiets
Vaak kan je je account wel terugkrijgen als je contact legt met de helpdesk. Je zal alleen moeten aantonen dat het jouw account is. Je hebt al de nodige spullen en het is een vrij standaard proces qua vragen. Bij Steam wel ervaring bij meta niet echt (enkdl lang lang geleden) Mijn insta proberen ze al tijden te hacken, kennelijk is de naam erg gewild. Ik heb er alle mogelijke beveiliging op gekieperd, zijn ze weer even bezig rn laten ze allicht anderen met rust (die wel insta gebruiken).
Ik heb al mijn id en paspoort moeten doorsturen om te bewijzen dat ik het ben en dan krijg ik telkens als reactie dat ik het niet ben en dat het is afgewezen. Vind het ook echt straf dat ik binnen de paar minuten terug gehackt was met een nieuw account met ander mailadres en wachtwoord. Snap echt niet wat ze er mee willen, mijn naam is niet bijzonder en ik heb helemaal niet veel volgers ofzo
Dat binnen 5 minuten opnieuw gehaakt vind ik wel zorgelijk klinken. Lijkt erop dat de hackers kunnen meekijken met wat je doet en op die manier je nieuwe ww kunnen weten? Ik zou je telefoon (of waarop werk je) laten nakijken op malware. En zeker geen bankzaken of iets anders privacygevoelige erop doen.
Ik volg iemand op insta die dit net heeft meegemaakt en het is haar gelukt om haar account terug te halen. Birth day geboortefotografie. Ze heeft er ook een post over geschreven (Kill 'm with kindness). Hoe ze haar account precies heeft terug gekregen zou ik haar via dm of e-mail vragen. Hopelijk heeft zij goede tips! Succes in ieder geval.
Ik wilde net zeggen… een collega van mij heeft dit net ook meegemaakt. Zij heeft hem met hulp van iemand anders terug gekregen. Ze heeft de hacker terug gehackt. Hoe precies weet ik idd ook niet.
Ik heb nu een nieuw account gemaakt, en ben al mijn oude postst in word aan het overtypen want mijn oude account bestaat nog wel gewoon. Heb ook printscreens gemaakt van alles. Tot nu toe werkt die al een aantal uur zonder problemen. Heb echt alles geprobeerd wat ik online vond maar die post van hierboven ga ik eens opzoeken. Je weet maar nooit. Heb er vannacht ook echt van wakker gelegen. Klinkt echt heel dramatisch voor zoiets als social media maar dat was voor een heel aantal mensen gewoon mijn enige contactmanier, en mijn uitlaatklep. Het voelt heel onveilig. Ik ben in het verleden eens gehackt, mijn email dan, door een stalkende ex en die stuurde dan mails rond in mijn naam. Je denkt altijd dat zo een dingen enkel naïeve mensen overkomt ofzo die hun gegevens gewoon rondgooien, maar blijkbaar niet dus.
Je kan instellen dat je dubbel indentificatie wil met inloggen dat zou ik je nu wel aanraden. Ik heb dat op alles en zelfs m’n whatsapp.
Nou ik kan het me heel goed voorstellen dat je hier slecht van heb geslapen. Is toch gewoon enorm balen zoiets en ook gewoon niet leuk dat er allerlei dingen vanuit je naam worden verstuurd. Hopelijk is het nu klaar en wordt je niet opnieuw gehackt.
Heb ik gedaan inderdaad en inloggen op een ander toestel kan enkel nog via toestemming van mijn gsm. Gisteren werd het opnieuw gehackt voor ik dat zelfs maar kon instellen. Nu een volledig nieuw account, andere naam, ander mailadres, ander WW, en dan die dubbele identificatie. Ik vertrouwde het nooit om mijn gsmnr in te stellen. Lesje geleerd Heb al mijn teksten in word gezet, 34 pagina's aantal uur mee bezig geweest maar ik heb ze tenminste nog. De foto's had ik gelukkig wel gewoon op mijn gsm, toch de belangrijkste. Maar goed die is pas in de wc gevallen dus eigenlijk toch ook maar eens omzetten naar de laptop voor ik die ook kwijt geraakt. Nu werkte hij gelukkig nog
Dit vooral. Als je binnen 5 min weer wordt gehackt dan denk ik dat het probleem een stuk groter is dan een Facebook pagina waar je niet meer in kan. Werk je via je telefoon of via de computer?