Vooral gsm en tablet. Maar dat gehackte nieuw account was via de laptop. Heb gisteren nog overal mijn WW veranderd en waar het kan tweestapeverificatie ingesteld. Heb nergens anders iets vreemd gemerkt en volgens de politie moest ik me geen zorgen maken om rekeningen ofzo zolang ik niks betaald had aan degene die naar mijn man stuurde. Heb overal waar ik via mijn facebook ingelogd stond zoals vinted Enzo direct ook uitgelogd en dat account eraf gegooid. Heb het gevoel dat het nu wel allemaal ok is en weer veilig. Maar als er dingen zijn waarvan jullie denken dat ik vergeten ben. Laat het gerust weten want in paniekmodus we het een beetje chaos hier gisterenavond en vannacht
Bij een nederlands tv programma vrij recentelijk (mn moeder had het er over, ik heb hem ook nog niet uitgepluisd en krankzinnig weinig tijd op t moment vanwege giga drukte op de zaak) Er zijn keystroke apps, nouja ze kunnen meekomen en hangen in je services en jij hebt er nooit om gevraagd zullen we maar zeggen. Wat jij typt wordt "afgekeken" zeg maar. Zoek even op keystroke, je zou een recent nieuwsitem moeten vinden en daar werd ook een voorbeeldnaam gegeven begreep ik. Controleer je services (welke processen er draaien, er draait altijd veel met rare namen) zoek of je daar diezelfde naam op je laptop hebt staan. In de tussentijd zou ik DIE laptop even niet gebruiken voor gevoelige zaken. Totdat je meer weet of daar geen spul op staat wat er niet bij hoort. Ik durf niet te zeggen of een virusscanner (en al helemaal welke) hem oppakt, dat is altijd een kat en muis gevecht.