e-mail op iphone

Discussie in 'De lounge' gestart door Baff11, 2 dec 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baff11

Baff11 Lid

9 sep 2024
    17
    4
    3
    Vrouw
    Misschien iemand die dit weet of kan helpen?

Via mijn iphone heb ik automatisch mijn e-mail er op staan, dit ging op heden gewoon goed en kreeg ook gewoon e-mails binnen. nu sinds een paar dagen komt er niks meer binnen, ook na meerdere keren verversen, en krijg ik deze melding:

ik heb al in mijn instellingen gekeken maar ik zie niet wat ik anders moet aanvinken of kan doen?
    ik zit nu via web op mijn e-mail maar dit werkt toch niet zo fijn. Iemand die weet hoe of wat?

alvast bedankt

Bijgevoegde bestanden:

2. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Ik heb dit laatst ook gehad. Dacht dan gooi ik de app eraf en dan zet ik hem er weer op. Maar dit hielp helaas ook niet. Heb nu de app van outlook erop staan. Maar deze vind ik zelf toch minder fijn dan de andere.

3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Je telefoon updaten naar de laatste versie, dan email verwijder bij instellingen en opnieuw erin zetten lost over het algemeen het probleem op. Als je een oudere telefoon hebt waarop geen nieuwere update is te zetten dan zal de email niet meer gaan werken omdat de beveiliging dan niet goed genoeg meer is. Dan is outlook app erop zetten een optie

4. Baff11

Baff11 Lid

9 sep 2024
    17
    4
    3
    Vrouw
    het is uiteindelijk gelukt via outlook
    thanks!

5. Baff11

Baff11 Lid

9 sep 2024
    17
    4
    3
    Vrouw
    klopt dat vind ik dus ook, vond de vorige mail iets fijner werken.

Deel Deze Pagina