Facebook ergernissen

Discussie in 'De lounge' gestart door joxa, 5 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joxa

joxa Actief lid

22 nov 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL

LOL:D

WEL ik gebruik fb voor contact houden met mensen die ver wonen, foto's uit te wisselen, contact houden met vrouwen van de zwangerschapsclub, BELANGRIJKE nieuwtjes bij blijven en zeker de spelletjes :D

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    #22 sandraske, 5 jan 2012
    Laatst bewerkt: 5 jan 2012
    Ik heb er eentje op fb die zet de hele tijd screenprints van wordfeud erop, kijk weer zoveel punten! kijk weer gewonnen! Ze doet het alleen nooit als ze verloren heeft :cool:

3. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

daarom heb ik mijn facebook verwijderd:D

4. Ja daar is je status toch voor, om te vermelden wat je doet of denkt etc, dingen uit je dagelijks leven met anderen delen. Kijk ik hoef ook niet te weten wat iemand elke 10 min doet, maar ikvind het altijd leuk om te lezen hoe de dag van vrienden/familie er zoal uit ziet. Ik heb nl alleen mensen op facebook waar dat me wat van kan interesseren, mensen van wie hun dagelijkse bezigheden mij een worst zullen wezen heb ik ook niet op facebook staan.

5. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Ik moet bekennen dat ik zo nu en dan ook wel van die nutteloze berichten op fb zet, hihi;) Terwijl ik donders goed weet dat vrijwel niemand het wat uitmaakt wat ik aan het doen ben, maar idd, dat hoort wel een beetje bij die social media:p Dus 'vind het wel leuk' *haha* om zo nu en dan ook eens neer te zetten 'wat ik aan het doen ben'.

Maar inderdaad, er zijn mensen die werkelijk waar alles op fb/hyves/twitter zetten. Of ik me daar aan irriteer/erger?: nee, absoluut niet. Stiekem vind ik het wel leuk om al die statussen te lezen, al heb ik een aantal mensen in m'n lijst staan waarvan ik het nogal aandachttrekkerij vind. Die zetten bewijs van spreke nog op fb dat ze net een scheet hebben gelaten, om er vervolgens een foto van te plaatsen. Ook daar kan ik me niet echt aan irriteren, de een heeft nou eenmaal wat meer aandacht nodig als de ander.:p
    Ik vind het trouwens eerder lachwekkend, vooral als iemands pagina vol staat met statussen, en er niemand heeft gereageerd of 'dit vind ik leuk' heeft aangeklikt, hahahahahahaha:D:D

6. +1 :cool:

Meest irritant vind ik de mensen die zo'n app hebben die meldt waar ze zijn..

"Boudewijn just checked in @ ...."

I don't care! ;):)

7. Tese

Tese Niet meer actief

Het enige waar ik me vreselijk aan erger is dat veel mensen niet kunnen spellen.

Ik ga na me moeder toe ipv ik ga naar m'n moeder toe. Ik vraag me altijd af waarom mensen dat zo doen. Want het zijn goed opgeleide mensen die in hun werk wel de juiste woorden hiervoor gebruiken.

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    das nouw feesboek taal weet juh!!:D

9. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik weet niet beter als dat het "streektaal" is....
    soort dialect.
    Hier in Rotterdam in ieder geval wel. "me, die"...

wellicht "thuistaal"

10. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb dan wel geen facebook, maar heb je hier op zp wel eens goed gelezen??;):p

11. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Oooooh dan ga je toch van FB af ;) Niemand die je verplicht een account te hebben hoor. Idd de social media is hiervoor en ik hou er van, doe het zelf ook en wie dat niet zint (heb al zoveel negatieve berichten gehad, nooit in mn gezicht hoor, maar achter de rug om) die heeft lekkere dikke vette pech :p:p

12. Tese

Tese Niet meer actief

Dat zou idd kunnen dat het thuistaal/ streektaal is. In mijn geval: Utrecht. En toch vind ik het irritant.

Tulip: hier op zp gebeurd het ook veel ja maar deze mensen ken ik niet persoonlijk. Dus wie weet hebben ze wel echt moeite met spellen en daar kunnen ze niets aan doen.

13. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Als je op het kruisje klikt naast zo'n bericht dan kun je er voor zorgen dat je geen berichten meer ziet van dat spelletje

14. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Ik zet er foto's van de kinderen op. Heel veel foto's :D

Zal ook niet iedereen interessant vinden.

15. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Ik had er een keer opgezet waarom ik altijd doorlek in een witte broek en nooit eens in een zwarte. Gewoon om eens lekker te shockeren. Daar kreeg ik ook heel wat reacties op!! ;)

16. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Tja, het is gewoon erg oppervlakkig, dat Facebook- (en Hyves en Twitter) gebeuren.
    Op Hyves was ik erg actief, zette ook altijd neer wat ik deed en wat me bezighield.
    Er waren ook mensen die vonden dat ik té persoonlijke info op Hyves zette, dus ben daar helemaal mee gestopt.
    Heb nu facebook, maar doe er (nog) niet veel mee.
    Vind het een beetje jammer dat ik niet zelf kan/mag bepalen wat ik online zet..

17. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Die zet ik er hier niet meer op.... aangezien ze er hier via, via, door familie (lees:schoonma) eraf gejat werden om thuis in een lijstje te zetten....
    nouja mn pretecho dan... ;)

(mijn ergernis dus, dat je FB niet kan gebruiken zodat jij het wil,omdat andere mensen gaan plukken, terwijl ze weten dat je dat niet wil; was niet de eerste keer)

18. fafje

fafje Niet meer actief

ik erger me alleen aan die spelletjes, maarja dat is snel verholpen..

verder doelloze statusberichten, dat vind ik juist leuk, bij mij gaat het ook altijd over mn dagelijkse bezigheden...of dingen die gaan gebeuren, over mn zoontje weet ik veel....

soms een paar dgn niks, soms 3 op een dag...

ik irriteer me aan mensen die altijd wle wat hebben, zoals aaaltijd ziek, moe, misselijk of geen zin hebben om te werken etc etc...en dus alleen maar reacties "willen" ...van ahhh beterschap
    Ik zet vaak dingen op die IK leuk of grappig vindt, dat deel ik met mn fb-vrienden....als ze het ook leuk vinden, dan liken ze ;)

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Haha iedereen zegt altijd dat als ze me zoeken of nodig hebben ze eest op hyves kijken want dan weten ze al genoeg ;)

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik speelde tot voor kort spelletjes op Facebook, maar daar ben ik mee gestopt. In de spelletjes kon je berichten versturen naar facebook vrienden, een verzoek voor dingen bijvoorbeeld. Je kunt dan kiezen om het naar iedereen te sturen, of alleen naar mensen die het spel ook spelen. Nou, die functie werkte dus niet, want ik kreeg klachten van mensen die OOK die berichtjes kregen en diens naam had ik nooit aangevinkt!

Dus dan speel ik maar niet. Ik vind het erg als andere mensen last van mij hebben.

Ik heb gelukkig geen vrienden die van alles en nogwat op facebook zetten. Ja, één neefje en die zegt alleen maar dingen als "lekker in bad", "lekker in bed", "zometeen naar de voetbal" enzo, maar dat is niet heel veel.

En iemand die eigenlijk wel dagelijks quotes en linkjes plaatst, maar die zijn meestal wel leuk.

En iemand die bijna dagelijks filmpjes plaatst, maar dat zijn er toch nog te weinig om last van te hebben :)

Deel Deze Pagina