ik omdat ik al zwanger was en via google zocht naar meer info over zwanger zijn enzo... en sinds die dag woon ik hier zowat hahaha hoe kwamen jullie hier?
Ik was gestopt met de pil en zocht informatie, en via google kwam ik hier terecht en is mijn verslaving :S te erg dus hahah
ik was bezig met zwanger worden en had wat gegoogled. vervolgens deze site teruggezocht omdat hier ook verloskundigen zitten!! En nu een redelijk junk geworden
Ik dacht dat ik een miskraam kreeg en zocht ervaringen! Mijn eerste bericht hier is ook niet echt vrolijk. Gelukkig is alles goed gegaan en ik ben hier altijd blijven hangen.
Via google gevonden toen ik net met de pil was gestopt....nu ruim een jaar later moeder geworden en blijf hier hangen, werkt echt zeeeer verslavend ook al lees ik soms alleen maar en post ik niet altijd, vind ik het toch gezellig om van alles en nog wat te lezen!
Ik net als TS. Ik zocht ook wat info over zwanger worden en kwam zo op zwangerschapspagina uit en zag dat er ook een forum bij zat.
Ik wilde iets opzoeken over zwangerschaps symptomen, en toen kwam ik ineens dit forum tegen! Dus via google idd.
Ik was zwanger en was op een hele lullige rot manier ontslagen omdat ik zwanger was bij mijn toenmalige baan en zocht toen advies over werk en zwangerschap en toen ik dat googlede toen kwam ik hier terecht, was toen een totaal andere forum ( qua uitstraling ) .. tja en de rest is geschiedenis .. Dat was in 2005 dus zo lang zit ik hier al
Bezig met zwanger worden, zoeken op Google naar zoveel mogelijk info en jawel hier terecht gekomen en trouw gebleven!hihi
via google geloof ik.. weet het niet meer zeker , maar zocht iets over dit onderwerp en toen kwam ik hier terecht
Ik heb ook gegoogled.. ik was gestopt met de pil, in het begin om andere redenen, zocht een beetje informatie over wat ik kon verwachten met onder andere mijn cyclus en natuurlijke menstruatie... en kwam dus op dit zwangerschapforum terecht.. Waar ik veel van geleerd hebt en wat ik heel erg fijn vind!! Thanx
mijn vriendin zat hier altijd op en ik bleek later ook zwanger dus had me aangemeld en was gelijk verslaafd
Ik dacht dat ik zwanger was, maar dat was dus niet zo.. Zit hier nu vanaf oktober 2008, en sindsdien ben ik er bijna elke dag!!