Ik word er misselijk van als ik het lees. Arm meisje... Pasgeboren baby sterft in auto door uithongering - AD.nl
Oh my !! Walgelijk. Sorry, ben niet snel over het oordelen op uiterlijk, maar die koppen van dat stel. :x:x:x
Arm meisje. Was ze maar geboren bij twee van die vele ouders die met smart op een kindje zitten te wachten.
Naast dat dit verschrikkelijk is, vind ik deze berichtgeving wel erg schokkend. Ik wil dit eerlijk gezegd niet lezen en weten.
Vreselijk! En dan met familie zitten te eten.. Wat zal je gezegd moeten hebben? 'Ze ligt lekker te slapen in de auto'? Brr.. Blij dat de andere kindjes daar niet meer hoeven te zijn aan de hand van deze berichtgeving. Jeetje.
Verschrikkelijk nieuws weer zeg Arm meisje.. En dan ook echt nog dat die moeder zegt dat ze haar kind niet te eten had gegeven omdat het even lastig is in de auto... Nee dit is stukken beter dan zeg.. Dan zijn er toch zoveel andere manieren om je kind eten te geven.
ik ben altijd een beetje wantrouwend naar het nieuws, het is vaak heel gemanipuleerd, we weten niet het hele verhaal. Misschien lukte het haar niet om de baby te voeden maar durfde geen hulp te vragen. Je weet het niet... Maar natuurlijk is het absoluut vreselijk dat dit meisje 22 dagen lang honger gehad heeft, en is overleden. Vreselijk!
Brrr wat een vreselijke dingen gebeuren er toch op de wereld. Helaas kunnen mensen die er niet geschikt voor zijn toch ouder worden.
Daar geloof ik niks van. Ze hebben nog meer kinderen die niet ondervoed waren. En 22 dagen per ongeluk je kind veel en veel te weinig eten geven en dan geen hulp inroepen? Niet zien dat je kleintje enorm afvalt en nog veel minder weegt dan het geboortegewicht? Je babietje in de auto laten liggen terwijl je een paar uur lang gezellig met familie gaat dineren En dat zou dan allemaal per ongeluk zijn? Hoop dat de ouders zwaar gestraft worden.
Ja, op het begin misschien. Maar op een gegeven moment heeft zo'n kleintje natuurlijk geen energie meer over
Pffffffff.... Denk je ook als je leest dat iemand zijn kinderen heeft doodgestoken dat het misschien per ongeluk is gebeurd? Wordt altijd zooooo moe van dat opkomen voor zo'n mensen. Ik hoop dat ze wegrotten in hun cel, liefst zonder eten en drinken.