Dit jaar weer afleveringen van de familie Baumgard en Deijs. ( ook een nieuwe familie... Limburgse familie Quaedackers ) Een huis vol Ik vind het altijd erg leuk...zo rond de kerst.. Vanaf maandag op tv
Volgens mij is het nieuwe gezin met het oog op de toekomst gecast, bij de huidige gezinnen zullen er waarschijnlijk niet meer zoveel kinderen bijkomen. Ik ga zeker kijken, dat weet mijn vriend ook, die is dan ook minder blij dat het weer uitgezonden wordt .
Wat leuk!! Wist ik helemaal niet joh dat er een nieuw seizoen aan komt Waar ZP al wel niet goed voor is
Ben ik nou de enige die het ietwat apart vind dat iedereen alleen maar reageert met 'leuk' en bij het topic van 19 KAC alleen maar kritiek heeft over dat de kinderen moeten meehelpen? Want bij de gezinnen van een huis vol is dat toch niet anders, althans ik heb bij met name dat Surinaamse gezin gezien hoeveel die kinderen deden. Boodschappen sjouwen, op baby's en kleinere broertjes/zusjes passen, koken, naar school brengen enz. Het kan natuurlijk dat men daar gewoon overheen kijkt... Of is het gewoonweg niet erg omdat het geen religieus gezin betreft?
Ik vind dit leuk omdat het Nederlandse gezinnen betreft. Omdat ik nieuwsgierig ben hoe grote gezinnen rondkomen/leven met zoveel kinderen in Nederland. De serie 19 kac volg ik niet. In het begin wel, maar dat wordt nu elk jaar zo vaak herhaald ook. Dat ik nu wel weet hoe deze mensen leven. Niet boeiend meer, voor mij persoonlijk. En respect voor alle grote gezinnen hoor, waar dan ook ter wereld.
Ik kijk liever naar de duggars dan de familie deijs, Islah. Volgens mij leven ze ontzettend ongezond.
Een trailer : https://www.youtube.com/watch?v=DjRZ7o5-3nY Het nieuwe gezin uit Limburg, heeft 11 kinderen. Ben benieuwd weer!
Ja ik ook, vind ze grenzen aan een tokkiegezin. En ik weet eigenlijk ook wel hoe zij nu leven hoor... Net als bij de Duggars is het ook bij deze gezinnen veel herhaling.